Auteur Topic: Meld ons uw verzekeringsproblemen!  (gelezen 4180 keer)

admin

• Administrator
  • Nieuwkomer
    • Bekijk profiel
Meld ons uw verzekeringsproblemen!
« Gepost op: november 21, 2006, 15:53:19 pm »
De VLK werkt ter voorbereiding van een studiedag aan een dossier over problemen die mensen die ooit kanker gehad hebben, ondervinden met verzekeringen. Lees hier meer!

survivor

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Meld ons uw verzekeringsproblemen!
« Reactie #1 Gepost op: januari 15, 2007, 13:24:34 pm »
Hallo. Ik werd na mijn chemo behandeling een hele lange tijd nt door mijn nieuwe verzekeringpolis aangenomen. Zo'n 5 jaar lang. Ik had het process al opgestart voor mijn ziekte. Ik weet dat dit de "normale procedure" is maar mag ik toch even melden dat ik het toch schandalig vindt ! dank u.

Verder wou ik gewoon zeggen dat ik uw initiatief prima vind. Ik wou alleen dat ik er destijds over had geweten.
« Laatst bewerkt op: januari 15, 2007, 13:28:14 pm door survivor »

dobrevjetser

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 12, 2007, 14:44:35 pm »
Misschien ook een positieve noot!
Wij hadden onze verzekering (hospitaalplus) bij de CM, en daar is er nooit een probleem van gemaakt. Als wij de facturen binnenstaken van de onderzoeken e.d. stond het geld de volgende week al op onze rekening.

Mvg,

Marc

kel

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 05, 2008, 19:30:21 pm »
hallo,

wij hebben bij het kopen van ons huis de gratis verzekering afgesloten van de overheid 'gewaarborgd wonen' dit jaar augustus besluit de overheid met dit initiatief te stoppen, nu ik vind het een mooi initiatief en nu met mijn kanker en werkverlies hebben we er veel aan de helft van onze lening word door hen afgelost, een zorg minder en wij blijven nu ook geholpen omdat ons dossier al opgestart is maar jammer voor de mensen die nog volgen of die de verzekering hebben afgesloten en er in augustus of september achter komen ziek te zijn of zonder werk te vallen dikke pech dan, dus bedankt overheid om het af te schaffen, bij ziekte of zonder werk vallen is het toch wel een grote zorg hoe krijg ik alles betaald en dit was een mooi goed initiatief waarom schaf je het af??
misschien niet de verzekeringsproblemen die je zoekt maar tis er ook eentje...

xje kelly