Auteur Topic: Fotografisch Project voor school  (gelezen 1340 keer)

jlmphoto

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Fotografisch Project voor school
« Gepost op: februari 27, 2014, 13:50:06 pm »
Hallo iedereen,

Als student fotografie moeten we elk jaar een vrij gekozen autonoom project maken waar we zelf het thema kiezen.
Dit jaar heb ik als thema gekozen over het genezen van kanker.
Hiermee wil ik graag de boodschap overbrengen dat de ziekte hebben niet het einde moet betekenen en dat er altijd hoop moet blijven zijn.
Ik wil dit in beeld brengen via reeks portretten van de personen, de bedoeling is dat je wel ziet dat er iets is maar dat de expressie in de gezichten positief blijft.
De volledige serie moet positief blijven en zeker niet negatief.
Liefst wil ik deze portretten in thuisomgeving maken zodat de persoon zich op zijn gemak voelt en niet uit zijn vertrouwde omgeving wordt getrokken.
Waarom ik dit thema heb gekozen heeft een ook persoonlijk doeleinde, de ziekte is vrij aanwezig in mijn familie, via dit werk wil ik mezelf eigenlijk ook zelf moed inspreken van zou het zover komen ik ook positief kan blijven.
De foto’s die ik gemaakt heb worden ook natuurlijk aan de persoon in kwestie ook gegeven, en als deze dit wil ook er een mooie print van.
Voor degene die hier mee akkoord gaan zou ik graag bij de portretten een klein interview filmen voor mijn project van multimedia, vooral om het autonoom project nog te versterken.
Jullie kunnen me allemaal contacteren via deze gegevens:

Jordy Le Moine
Tel: 0498263164
E-Mail: jordy.lemoine@telenet.be

Ook als jullie nog meerdere vragen hebben kunnen jullie mij hiermee contacteren.
Hierbij geef ik ook de gegevens van mijn school zodat het duidelijk is dat dit een schoolopdracht is.

Media, Arts and Design Faculty
C-Mine 5, 3600 Genk
Docent: Annick Geenen
Vak: Autonoom Project

Alvast Bedankt voor jullie medewerking

Le Moine Jordy