Auteur Topic: Aanvraag voor deelnemers wetenschappelijk onderzoek  (gelezen 1518 keer)

MichielPirlot

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Aanvraag voor deelnemers wetenschappelijk onderzoek
« Gepost op: februari 06, 2014, 14:21:49 pm »
Beste mensen,

Ik ben Michiel Pirlot, student master in revalidatiewetenschappen en kinesitherapie.
Ik ben reeds beland in mijn laatste masterjaar. In dit jaar komt het praktische gedeelte van het eindwerk aan bod.
Voor mijn thesis ben ik nog op zoek naar deelnemers voor mijn onderzoek.
Dit onderzoek behandelt het topic "kanker-gerelateerde vermoeidheid als gevolg van intensieve (prostaat)kankerbehandeling".
Via deze weg probeer ik mensen/patiënten te rekruteren die een volledige kankerbehandeling achter de rug hebben en hiervan volledig zijn genezen.
De bedoeling van dit onderzoek is aan te tonen wat de effecten van een oefenprogramma zijn op de kanker-gerelateerde vermoeidheid.

Als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn of meer informatie wensen over het topic, kunnen zij mij altijd contacteren op volgend e-mailadres: michiel.pirlot@student.uantwerpen.be en michiel.pirlot@live.be
Ook mensen die mijn in contact kunnen brengen met mensen die dagelijks bezig zijn rond dit thema, gelieve mij te contacteren.

Alvast bedankt!

Vriendelijke Groeten,
Michiel Pirlot