Auteur Topic: spier - en gewrichtspijn  (gelezen 48523 keer)

arro57

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
spier - en gewrichtspijn
« Gepost op: januari 20, 2014, 09:11:51 am »

ik heb mij geregistreerd op deze site omdat ik wel iets positiefs te melden had....
Ik neem femara sedert september 2012.... met de bijhorende bijwerkingen: spierpijn, gewrichtspijn, spieren die aanvoelden alsof ze te kort waren enz.
Ik ga 2 keer in de week sporten wat op zich al een hulp was... vind ik....maar toch.
Nu neem ik sedert 2 maanden Curcuflam Forte (natuurlijke produkten) en geloof het of niet.... ik voel niks meer van al mijn "lastjes".... en curcuma is zowiezo ook nog een anti-kankermiddel....dus
hoop je hiermee te kunnen helpen!!!

fien

• **
    • Bekijk profiel
Re: spier - en gewrichtspijn
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2014, 09:41:35 am »
Hallo, sedert mei 2013 neem ik ook femara en heb ook gewricht en spier pijn, dat was acht jaar geleden met
nolvadex ook zo.ik ben blij dat er toch iets is dat hier tegen zou helpen!! Waar is curcuflam forte verkrijgbaar??
ga het wel eerst met mijn oncoloog bespreken en hopelijk gaat het mij dan ook helpen, groetjes fien.

arro57

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 20, 2014, 09:46:58 am »
dag Fien,

...heb het ook gemeld bij mijn oncoloog hoor.... ben in behandeling in het UZ Gent.
Curcuflam forte heb ik besteld via internet....een doosje met 60 pillen (= voor 2 maanden) kost 37 euro...ik bestel 2 verpakkingen ineens om verzendingskosten te vermijden  8)... maar misschien is het ook wel verkrijgbaar in de gewone apotheek

sporten helpt ook echt hoor: ik doe aerobics en bokwa  :P

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 20, 2014, 22:06:21 pm »
hoi,

lijkt me héél interessant, ga het eerst aan mijn oncologe vragen
hoeveel per dag neem je dat?
Ik heb ook veel last van gewrichts en spierpijnen
neem ook femara sinds november 2012
groetjes Sabine

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 22, 2014, 16:41:19 pm »
 ;) ;) ;) ;D ;D ;D

Lieve dames,

Wat fijn om te lezen dat er een middel is dat de bijwerkingen zo goed wegneemt..
Wonderen bestaan niet ...maar als het een goedgekeurd en betaalbaar middel is.. dan zullen er heel veel vrouwen er baat bij kunnen hebben..
Ik blijf voorzichtig.. ik ben immers geen medicus,  maar gun iedereen een zo pijnloze tijd met zo min mogelijke bijwerkingen  tijdens de verplichte medicijnen die remmend/ voorkomend zijn in een kankerproces of erna!

Succes ermee!!
Dikke knuffel voor alle dappere dodo's die blijven gaan voor een kwalitatief leven!
Jet ;)

mamaatje

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: januari 24, 2014, 08:39:26 am »
Ik moet 4 febr terug naar de oncoloog, zal ook eens informeren of het al dan niet mag. En anders zou ik die ook wel innemen, we kunnen maar proberen  en zien of we er baat bij hebben. Ik laat zeker nog iets weten op het forum.
 Gr Nancy

arro57

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: januari 24, 2014, 11:06:39 am »
dag meisjes,

....ik was vorige maand nog bij de oncologe en heb het haar verteld....
dinsdag heb ik controle op radiotherapie....zal het daar ook nog es melden
Ik ben ook kritisch hoor ivm al die supplementen, omdat ik niet graag middeltjes zou innemen die Femara  tegenwerken  :) maar ik ben verpleegster en heb mij vooraf voldoende gedocumenteerd (denk ik toch  :-\)
curcuflam = een volledig natuurlijk product (+ curcuma zou ook de ontwikkeling van kankers remmen)
wat ik ook dagelijks neem (begonnen na mijn chemokuur) = granaatappelextract (echt den extract hé.... geen sapjes) omdat dit tegen hormoongevoelige borstkanker actief zou zijn.
Ik zeg wel bewust "zou zijn" en "zou werken", want er gebeurt daar wel studie naar, maar echt bewijzen zijn er niet ....

mamaatje

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: januari 24, 2014, 17:13:24 pm »
Waar kun je die granaatappelextract verkrijgen, hoeveel kost het en hoeveel neem je ervan in?

Gr Nancy

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: januari 24, 2014, 18:13:05 pm »
ben de curcuflam forte gaan halen
ben benieuwd of het werkt nu
moet je dat blijven nemen, en na hoeveel dagen had je resultaat?
groetjes Sabine

arro57

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: januari 25, 2014, 09:07:28 am »

na hoeveel dagen?.... kan ik niet eens zeggen...
die pijnen kwamen en gingen weer weg....verplaatsten zich....tzat altijd wel ergens....
kleren uitdoen, BH dichtmaken op mijn rug, bukken om iets op te rapen, uit de auto stappen... je leert er op de duur mee leven en vraagt je af  waar het de volgende week zal zitten.  Ik kreeg inspuitingen in pols en elleboog om de zoveel weken. Ik ben de curcuflam beginnen nemen eind november en op een dag besefte ik dat de pijn gewoon weg bleef en tot vandaag...nog altijd niks   :). Ik heb nog nooit iets gepost op een of ander forum, maar ga er wel soms op lezen...maar nu vond ik: "dit moet ik delen".... zal misschien niet bij iedereen zo'n effect hebben maar tis het proberen waard!
Hou mij op de hoogte hé!

arro57

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: januari 25, 2014, 11:31:17 am »
granaatappelextract koop ik in bij bioplanet....dozen van 20 ampoulen ....1 per dag

arro57

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: januari 25, 2014, 11:33:47 am »
@ de mensen die het zouden proberen.... deel aub jullie ervaring!!!
@ de mensen die erover praten met de mensen door wie ze behandeld worden.... deel aub de reacties!!!

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: januari 28, 2014, 07:55:18 am »
hoi ,

ik ben gisteren begonnen met die curcuflam forte, 2x per dag
ben echt benieuwd wat het gaat geven bij mij
heb een doosje van 20 pillen gekocht, als dat leeg is moet het toch gewerkt hebben hé
als het dan niet werkt stop ik ermee
omdat het natuurlijk is wil ik het proberen, maar heb toch mijn twijfels
heb voor spierpijnen al veel natuurlijke dingen genomen, maar niets hielp
mijn kinesiste gaf daar een eenvoudige uitleg aan: je hormonen overheerst veel natuurlijke middelen
dat is zo straf, daar kan iets natuurlijks moeilijk tegen op en dan werkt het niet
maar ze zei ook dat ik die curcuflam forte maar moest proberen
als die hormonen het niet overheerst kan het je misschien helpen
baat het niet schaadt het niet hé
ik hou je op de hoogte
xxx Sabine

fien

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: februari 06, 2014, 23:43:23 pm »
Hallo, ben ook curcu flam forte gaan halen, gewoon bij mijn apotheker.ik weet dat er twee per dag van genomen worden, maar wanneer neem je ze het best, dat staat er niet bij.o ja mijn oncoloog(uz leuven)vindt het goed dat ik het neem.groetjes fien

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: februari 07, 2014, 07:32:43 am »
hoi Fien en anderen,

ben nu 2 weken bezig met die curcuflam forte , de eerste 5 dagen heb ik het 2x per dag genomen
's middags en 's avonds, en vanaf dan neem ik het nu 's avonds, omdat ik s ' morgens die hormoonpillen neem
ik had felle pijn in mijn heupen en knieën daarvoor, de pijn in mijn heupen is volledig weg momenteel
maar mijn knieën doen nog fel pijn, dus ik hoop op termijn dat dat ook nog betert
vind het al fantastisch dat de pijn uit mijn heupen weg is, werd daar 's nachts van wakker
was er echt ambetant van, ik vind het alleszins een fantastisch middel
en blijf het gewoon doornemen, het kan geen kwaad hé, het is een natuurlijk middel
groetjes Sabine