Auteur Topic: Kankertelefoon wordt 30. Heeft u er ook mee gebeld? Benieuwd naar uw reactie!  (gelezen 1940 keer)

admin

• Administrator
  • Nieuwkomer
    • Bekijk profiel
In 2014 wordt de Vlaamse Kankertelefoon, de hulplijn van de Vlaamse Liga tegen Kanker, 30 jaar. Heeft u ooit gebeld of gemaild met de Kankertelefoon? Dan zou u ons een groot plezier doen met een berichtje hieronder:  waarom belde u of mailde u, wat vond u van de dienstverlening (gaf het telefoontje u een antwoord op een vraag, een beetje extra moed...), heeft u nog teruggebeld of gemaild? Waarom vindt u deze dienstverlening belangrijk? De mooiste berichtjes publiceren we in het volgende nummer van ons patiëntenmagazine Leven.

rie

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Kankertelefoon wordt 30. Heeft u er ook mee gebeld? Benieuwd naar uw reactie!
« Reactie #1 Gepost op: januari 09, 2014, 09:17:28 am »
Hallo,

Totaal overstuur heb ik eens contact opgenomen met jullie nadat ik de diagnose nierkanker kreeg. Ik heb dan heel goede reacties gekregen van jullie. Hoe het juist verliep kan ik me niet meer herinneren door de paniek situatie waarin ik verkeerde  maar ik kreeg een bemoedigende mooi mail waar ik heel veel steun aan had. Jullie namen de moeite om naar mijn verhaal te luisteren/lezen en jullie wisten blijkbaar het juiste te antwoorden . Het hielp me verder omdat ik merkte dan jullie mij begrepen waarvoor  dank.

Groetjes

Rie

admin

• Administrator
  • Nieuwkomer
    • Bekijk profiel
Nieuw nummer voor Kankerlijn
« Reactie #2 Gepost op: maart 03, 2014, 12:25:53 pm »
0800/35.445: nieuw nummer voor Kankerlijn

Op 28 februari 2014 vierde de Kankertelefoon haar dertigste verjaardag. Bij die gelegenheid werd ze ook omgedoopt tot de Kankerlijn. Bellen is vanaf nu gratis op het nieuwe nummer 0800/35.445 (elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur). Vragen stellen kan ook online op www.kankerlijn.be of per e-mail op kankerlijn@tegenkanker.be.

Verspreid het nieuwe nummer

Help ons mee het nieuwe nummer bekend te maken: vertel het verder, zet het logo op uw website, plaats een banner op uw site, uw Facebook of in uw e-mailhandtekening, laat het weten op de dienst waar u werkt,... Hier vindt u het logo en verschillende banners van de Kankerlijn. Hartelijk bedankt!