Auteur Topic: Dit forum bestaat 10 jaar!  (gelezen 5139 keer)

admin

• Administrator
  • Nieuwkomer
    • Bekijk profiel
Dit forum bestaat 10 jaar!
« Gepost op: november 25, 2013, 09:08:35 am »

Op 25 november 2003 startte de Vlaamse Liga tegen Kanker (VLK) met dit forum, met de bedoeling om een sociaal netwerk van en voor lotgenoten te creëren. Hier kunt u vragen stellen aan anderen, u kunt hier uw eigen verhaal kwijt, of lotgenoten een hart onder de riem steken. En dat al tien jaar lang!

Bent u al jaren bezoeker van dit forum? Komt u hier af en toe mee lezen? Laat hieronder uw verjaardagswens achter! Ook tips voor het forum zijn welkom.

Bedankt moderatoren!
Deze verjaardag is een goed moment om de moderatoren van het forum eens in de bloemetjes te zetten. Dat zijn een aantal trouwe forumbezoekers die een oogje in het zeil houden, en daarnaast vooral de vijf mensen van de sociale dienst van de VLK die het forum op werkdagen modereren. Omdat het echt een contactplek voor lotgenoten is, zijn zij bijna alleen op de achtergrond aanwezig: ze registreren nieuwe leden, bekijken of er geen spam op het forum verschijnt, lezen mee om te zien of sommige berichten de goede orde niet verstoren, enz. Bedankt moderatoren!

Webmaster VLK

Bart-xtrakan

• **
    • Bekijk profiel
Re: Dit forum bestaat 10 jaar!
« Reactie #1 Gepost op: november 25, 2013, 12:35:08 pm »
Gefeliciteerd met 10 jaar forum.
Ik kom dagelijks wel eens kijken naar de nieuwe berichten.
Alsook hebben enkele mensen de weg naar onze vereniging (www.xtrakan.be) gevonden via jullie forum.

Doe zo verder !

wissel

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 26, 2013, 18:36:08 pm »
gefeliciteerd met de 10 jaren,ik heb de site leren kennen toen ik op zoek was om met lotgenoten te praten ,  ik heb vele mensen leren kennen waar tegen ik men hart kon luchten  en die me wat raad gaven ,ik kom nog wekelijks eens piepen en die wat raad nodig heeft , ben ik ervoor
  groetjes karine

rie

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 26, 2013, 18:55:37 pm »
Proficiat met het 10 jarige bestaan van de site en bedankt aan de mensen die inderdaad op de achtergrond een oogje in het zeil houden voor de goede gang van zaken.
Ik heb enkel positieve ervaringen met het forum.Soms kom ik een paar keer kijken en andere momenten blijf ik er gewoon weg wanneer het even niet gaat voor mij.
Ik heb soms wel last om iets terug te vinden op de site maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
De sereniteit van het forum valt me enorm op. Ik heb toch het gevoel dat iedereen zowel op voorgrond als achtergrond voorzichtig omspringt met dat wat we schrijven.

Rie

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: november 27, 2013, 22:04:08 pm »
Gefeliciteerd!!
En bedankt voor jullie inzet!! ;D

Het is, was en BLIJFT een goed infinitief!!
Ik ervaar(de)  het als een super en belangrijke mogelijkheid om met lotgenoten te kunnen delen, steunen, vragen te stellen...
Zo kan men redelijk anoniem soms ook ff hart ff  luchten of opgelucht worden door de antwoorden die er komen..
Kanker hebben, krijgen, ervaren, bespreekbaar maken als persoon maar ook als  naaste partner, ouder, broer, zus enz. is en blijft vaak toch moeilijker en blijkt ook soms eenzamer te zijn dan dat men vaak zegt !
Dank je wel voor de geboden mogelijkheid en blijf vooral er mee door gaan!!

Met dankbare en vriendelijke groet..

Jet ;)

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: november 27, 2013, 22:29:58 pm »
proficiat met het 10-jarige bestaan
ik kom hier ondertussen al 7 jaar
vind het forum fantastisch, je komt zo in contact met andere lotgenoten
ff je hart kunnen luchten kan zo goed doen, en lotgenoten verstaan je al met een half woord
heb hier al héél wat goede vrienden gemaakt, vrienden voor het leven
dankjewel voor je inzet en hopelijk nog een 10 jaar erbij
groetjes Sabine

Leen DR

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: december 02, 2013, 17:38:57 pm »
TIPS VOOR HET FORUM:

- Zou het niet handig zijn dat de recentste berichten altijd bovenaan staan? Nu moet je soms naar een 2de pagina of 3de, ... gaan hiervoor.
- Informeer mensen met kanker over het bestaan van dit forum in ziekenhuizen, misschien via sociale diensten van deze?
- Of via sociale assistenten van ziekenfondsen.

keane

• Borstkanker oktober 2008 - opnieuw november 2015
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: december 16, 2013, 18:02:54 pm »
Nog een laattijdige Gefeliciteerd !
Keane