Auteur Topic: Het K monster  (gelezen 3017 keer)

rietepetiet

• Bekijk profiel
Het K monster
« Gepost op: september 20, 2013, 12:13:38 pm »
ik heb op 30 augustus mijn man verloren na een 5 jarige strijd tegen het K monster en heb nu pas de moed gevonden om het mee te delen. Nu kan ik mijn strijd weer volop voeren tegen mijn K monster dat heeft op hold on gestaan daar ik mijn echtgenoot tot het laatste zelf thuis hebt verzorgd met als resultaat dat het mijne naar de achter grond is verdwenen. Ik ben nu op controle geweest en ik lijk toch nog in remise te zijn want als je na 16 jaar hervalt ga je toch met een klein hartje naar die onderzoeken ook omdat het de eerste maal was zonder mijn steun en toeverlaat.

Jerommeke

• **
  • Diagnose 2000
    • Bekijk profiel
Re: Het K monster
« Reactie #1 Gepost op: september 20, 2013, 19:05:54 pm »
Hoi rietepetiet,

Ik wil je veel moed en strijdlust toewensen in deze moeilijke tijd voor jou.
Laat ons hier vooral weten wat onderzoeken hebben opgebracht.

Warme steunende knuffel
Linda

rietepetiet

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: september 21, 2013, 12:21:39 pm »
de kankermarkers waren ok , de oksel ,het lidteken en de andere borst ook er zijn geen abnormaliteiten gevonden. het lymfeoedeem is een andere zaak daar heb ik veel last van daarom komt de kine 2x per week en draag ik een armkous en handje. Nu sta ik voor Valles alleen en dat wreekt hem in de rechtse arm.Woor mijn echtgenoot is ziek geworden hielp hij waar hij kon maar dat is nu weggevallen en mijn enigste kind woont meer dan 100 km vandaan, heeft 3 kindjes een een full-time job dus veel hulp heb ik daar niet ( dan kan ook niet)van maar ze beldt wel dagelijks om te horen hoe het met me gaat. Morgen ga ik naar haar toe met de wagen en ik ben benieuwd of het met de arm gaat lukken van al dat schakelen vroeger reed mijn ventje

kris0043

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: september 21, 2013, 13:19:56 pm »
Heel veel sterkte met alles wat je op je weg tegenkomt!
Kom hier maar regelmatig eens piepen en je hart luchten.
Veel plezier bij je dochter vandaag

groetjes,

Josette

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: september 22, 2013, 10:55:07 am »
Ik wens u heel veel sterkte en kan me heel goed voorstellen hoe u zich voelt. Ik heb gelukkig nog mijn echtgenoot en mijn enige dochter, een echte schat maar die alleenstaande is, en waar ik me ook veel zorgen om maak want zij zal niemand hebben die voor haar zorgt als wij er niet meer zijn. Ik hoop dan ook zo dat het monster K haar niet zal vinden.   Wat het rijden met de wagen betreft, dat moet inderdaad moeilijk zijn met uw arm omdat u moet schakelen. Die moeilijkheid heb ik niet daar ik met een automaat rijd en dat maakt het stukken makkelijker.
Laat aub nog eens iets weten, want het van u afschrijven kan ook al iets helpen en daarom zijn we toch lotgenoten. Ik voel echt met u mee.

mamavan3

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: september 23, 2013, 20:33:21 pm »
Rietepietje....
Wat erg om te horen. Mijn deelnemingen en ik wens je de tijd en de kracht om te rouwen .
Ik denk dat je je nu dikwijls erg eenzaam voelt.
Een knuffel van achter mijn pc. Ik wens je echt moed toe.
Katrien.