Auteur Topic: Waarom wordt er géén voedingsadvies gegeven bij de diagnose kanker?!  (gelezen 3242 keer)

Leen DR

• Bekijk profiel
Waarom wordt er géén voedingsadvies gegeven bij de diagnose kanker?!
« Gepost op: augustus 10, 2013, 22:21:14 pm »
Bepaalde voeding kan je helpen in de strijd tegen kanker, hier een aantal voorbeelden:
catechinen in groene thee, broccoli, alle koolsoorten, tomaten, bepaalde champignons (reishi, shiitake,...), abrikozenpitten: hier zit Laetrile of vitamine B17 in: onmisbaar in de strijd tegen kanker!

http://plazilla.com/laetrile-werkt-prefentief-tegen-kanker-en-bestrijdt-het

Waarom is er geen voedingsadvies in ziekenhuizen?
Misschien gebeurt dit wel in sommige, maar alleszins niet waar ik behandeld werd.

Core

• Bekijk profiel
Re: Waarom wordt er géén voedingsadvies gegeven bij de diagnose kanker?!
« Reactie #1 Gepost op: mei 27, 2014, 10:38:51 am »
Hallo,

er wordt wel voedingsadviezen gegeven in veel ziekenhuizen....als men erom vraagt. Maar ook dit voedingsadvies heeft in niks te maken met eventuele anti-kankerdiëeten of voedingsmiddelen die mogelijks zouden helpen.
Ik kreeg het advies om zo goed mogelijk te eten als dat lukt en vooral calorierijk om geen gewicht te verliezen. We hebben dan afgesproken om, na de chemo, een eventueel een "gezond" dieetplan op te stellen. Ik heb nu al het vermoeden dat dit niet echt zal zijn wat ik in mijn achterhoofd heb. Maar soit, het wordt aangeboden en ik kan er dan maar eens naar luisteren.
Het boek antikankerdieet receptenboek van prof. David Khayat/ Caroline Rostang is misschien de moeite om eens te lezen en uit te proberen?
 :D