Auteur Topic: Kent iemand dit gevoel?  (gelezen 6654 keer)

bloemetje14

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Kent iemand dit gevoel?
« Gepost op: juni 27, 2013, 14:36:03 pm »
hallo allemaal,
Het voorbije jaar is zeer zwaar geweest voor ons gezin, mijn man heeft de diagnose uitgezaaid melanoom gekregen, en vrij snel wisten we ook dat genezen niet meer mogelijk is, enkel kunnen ze ons wat tijd geven, doch dit ook beperkt. Onnodig te zeggen dat dit voor ons veel verdriet heeft meegebracht, en stress, en wat allemaal nog. Mijn leven staat sindsdien in het teken van mijn gezin (man en zoon) en ik doe daar zoveel mogelijk voor, ik ben bij alle consultaties mee , ik werk ook nog zoals voorheen (mijn man wilt nog niet dat ik minder werk) en nu komt mijn probleem : door gans het gedoe, door er zoveel mogelijk te zijn voor mijn gezin, familie,.. ben ikzelf nog niet echt aan verwerking toegekomen. Ik ben erop gewezen door een opmerking van mijn collega, die vroeg hoe het nu eigenlijk was met kathleen, en ik had niet door dat ze mij bedoelde. Dan ga je toch eens beginnen nadenken. Natuurlijk zijn er al eens traantjes gevallen, maar ik heb het gevoel dat ik nog iets anders nodig heb, alsof er in mijn binnenste een soort berlijnse muur is, die nog niet van plan is te breken. Ik heb al een paar keer gepraat met de psycholoog, wat wel heeft deugd gedaan, maar dat is niet genoeg, ik heb het gevoel iets anders nodig te hebben en ik weet niet wat. Ik kan hier met vrijwel niemand over praten, soms met mijn man, die mij aangeeft hem wat meer 'los' te laten en bewust dingen te doen voor mijzelf. Gemakkelijker gezegd dan gedaan ,vind ik. Ik besef heel goed dat het beter zou zijn voor mij en mijn omgeving, mocht ik dit op een bepaalde manier kunnen een stukje verwerken, maar ik weet niet hoe eraan te beginnen en heb het gevoel hiermee alleen te staan. Of ben ik verkeerd?
groetjes,
bloemetje14

keikopje

• 42, mama van een dochtertje van 7j
    • Bekijk profiel