Auteur Topic: hersen meta's  (gelezen 12761 keer)

abba

• ik voel me een klein angstig vogelke
    • Bekijk profiel
hersen meta's
« Gepost op: mei 30, 2013, 16:23:47 pm »
hallo lieve lotgenootjes
hier ben ik  weer met droevig nieuws= het vreselijke K.monster is weer terug !!!!
ttz, voor de 3e keer ben ik even knock out.
ik wist dat ooit bergaf zou gaan, maar zo rap.....
sinds een maand sukkel ik met evenwichtsproblemen..
dinsdag is dan dringend terug een scan van de hersenen gemaakt en  zeer slecht nieuws dus.... het  gaat weer fout;

net nu we dachten dat met herceptine alleen alles wa onder kontrole zou blijven .....
ik moest nu direkt al aan de medrol pillen.grrrrrr, zo slecht  en direkt een zeer zware dosis= 2x 32mg !!!! ik krijg ze haast nie binnen = zooo slecht !
moregen word opnieuw een masker gemaakt voor de bestralingen en ik ben er zooo bang voor; zo een eng gevoel, verstikkend !!!!!!
wie kan me helpen, ????ik zie het niet meer zitten maar heb geen keuze hé...zo gauw de druk in mijn hoofd afneemtdoor de medrol pillen  beginnen de bestralingen, en die zorgen dan ook weer voor zwellingen......nog lang medrol dus ....
ik zit heel diep nu !!!!
ik weet wel dat ik moet verder ; maar hoe lang kan ik dit volhouden ? ik plaats niet dagelijks iets op dit forum maar ik volg jullie wel hoor.-
heb ook veel verdriet gehad de laatste maand met het overlijden van greet en rikkertje....en nu dit-
net nu het ,beter ging.(hoopte )
annabel

fee

• Bekijk profiel
Re:hersen meta's
« Reactie #1 Gepost op: mei 30, 2013, 19:02:58 pm »
LIeve Annabel,

heb even geen woorden
hoe vreselijk allemaal
ik kan alleen maar zeggen, geef niet op, ga er weer voor
en we steunen je hier echt waar

liefs
Fee

creatief

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: mei 30, 2013, 19:37:46 pm »
Annabel,

ik heb niet echt woorden hiervoor... IK wens je heel oprecht veel sterkte en moed, veel steun van je omgeving, lieve verpleegsters, slimme artsen, en veel liefde en warmte om deze periode door te komen.
Niet opgeven, lieve Annabel, wij zijn hier voor jou als je het nodig hebt.

Knuffel en dikke zoen  :-*

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 31, 2013, 07:13:12 am »
lieve Annabel,

vreselijk voor jou, dit had je niet verwacht, je had gehoopt dat het nog even goed zou blijven
pffffffffff voel zoveel onmacht, verdriet en stress in jouw bericht
dat ellendig masker weer, geeft zo'n verstikkend gevoel, heb er ook onder gelegen
ik wens je veel sterkte en moed
en wij zijn er hier om je te steunen hé
niet opgeven, ook al is het nu verdomd moeilijk voor je
wij geven alvast héél véél liefde en knuffels
ik stuur je een berg moed en dikke kusjes door
en een troostende arm rond je schouder
xxx Sabine

fania

• Borstkanker van 5/3/2012 en drager BRCA2 gen
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: mei 31, 2013, 08:21:46 am »
Lieve Annabel,

Och meid wat erg ! Wat zegt een mens daarop ?
Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen voor de komende,tijd.
Je bent een straffe madam, je komt ook hier doorheen, wij gaan je hier helpen en steunen zoveel we kunnen.
Geef dat kankerbeest geen kans, ni opgeven nu !

Nen hele hele dikke steunknuffel !
Lieve grtjes
Fania
x

vero123

• Nieuwkomer
  • *
  • Borstkanker 11/01/2011
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: mei 31, 2013, 12:34:08 pm »
Lieve Annabel,
Pfffff..... Weet eventjes niet wat zeggen, brrrr  ik krijg er kippenvel van als ik je berichtje lees.
Ik kan je alleen maar heel veel moed toewensen Annabel, vecht met alle middelen die je hebt om die rotziekte
te verslaan, ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar wij geven je hier al onze steun, put kracht hieruit, alle lotjes leven enorm met je mee.
In gedachte gaan we met je mee en duimen zo hard we kunnen voor jou.
Een megasteunknuffel stuur ik jou, ik hoop dat je hem voelt aankomen!
Liefs,
Vero
Xxx

halmickey

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: mei 31, 2013, 13:17:02 pm »
Hey lieve Annabel,

Het is een opdoffer van jewelste dat je te verwerken krijgt, maar geef niet op. Vecht terug met al je kracht die je hebt, wij staan hier altijd klaar om je te steunen. We begrijpen dat het niet altijd gemakkelijk is maar we zijn er voor je en onze duimen draaien zodat alles toch goed mag komen.

Warme steunknuffel
Christine

abba

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: mei 31, 2013, 18:16:00 pm »
bedankt meisjes voor jullie steun,
inmiddels heb ik de 'aanmaak ' van dat masker achter de rug,(grrrrrr)
 nu flink medrol blijven pakken tot de zwellingen wat zijn afgenomen in mijn hoofd, het gaat al iets beter met mijn evenwicht,
maar mijn hoofd ziet s'morgens al zo rood als een tomaat !!!
dit gevecht kan ik niet meer winnen, alleen hopen dat we het wat kunnen rekken met de juiste chemo,
bestralingen beginnen volgende week woensdag en dan wa herstllen en terug chemo, maar weer een andere, kweet de naam nog niet, het zal weeer wekelijks zijn, dus het zal op en af gaan,
weer een rotzomer

warme groetjes
annabel

vero123

• Nieuwkomer
  • *
  • Borstkanker 11/01/2011
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: juni 01, 2013, 03:11:05 am »
Lieve Annabel,
De aanmaak van dat masker is toch al achter de rug. Brrr moet echt wel eng zijn hè Annabel.
Ik ga je iets zeggen  met de woorden van een lotje waar ik enorm veel respect en bewondering voor
heb : de strijd tegen kanker moet je alleen doorspartelen en af en toe eens een goeie babbel kan enorm
veel deugd doen.
Ik heb ook voor jou veel respect en bewondering, je bent een straffe moedige madame, de manier  waarop je je ziel hier bloot geeft en zo  open met ons over je angsten en gevoelens durft te praten, is moedig van jou .
Ook al is er maar een klein sprankeltje hoop Annabel, put daar dan de kracht uit om er weer tegen aan te gaan.
Ik weet het, het is soms een oneerlijke strijd te moeten vechten tegen deze rotziekte.
En toch steeds opnieuw krabbel je recht en probeer je met alle middelen die  er zijn ten strijde te trekken.
Weet Annabel dat je op ons kan rekenen, als je het even moeilijk  hebt, schrijf het van je af, wij begrijpen als geen ander je frustraties en angsten, daarom zijn we ook lotjes hè.
Het is hier  al zo vaak gezegd, met een half woord  begrijpen we elkaar en zijn we er voor elkaar, om mekaar te troosten en te steunen.  Ik duim zo hard ik kan voor jou dat je toch nog zal
kunnen genieten van de zomer en de chemo zo lang mogelijk kan uitstellen.
Ik stuur je een megaknuffel en misschien zal je er wel wakker van worden aks je hem voelt
aankomen.
Heel veel liefs,
Vero
xxx

« Laatst bewerkt op: juni 01, 2013, 03:22:38 am door vero123 »

Jerommeke

• **
  • Diagnose 2000
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: juni 01, 2013, 07:30:46 am »
Dag lieve Annabel,
Ik weet nu exact hoe je je voelt . Ik sta ook een chemokuur waar ik enorm tegenop zie en die ik zolang mogelijk ga uitstellen. Ik heb nog een keuze, jij niet. Medrol, bah, niet te doen.  Als ik eraan denk proef ik het weer in de mond en dan dat rode aangezicht, komt door de cortisone.
Moed houden meid, niks is zo sterk als kankerpatiënten . Iedere keer vechten we terug. Hopelijk krijg je nog een lange mooie pijnloze tijd . Komaan Annabel ga ervoor!
Hou ons zeker op de hoogte hoe het met je gaat.

Mega steunknuffel
Linda

halmickey

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: juni 01, 2013, 11:40:23 am »
Dag lieve Annabel,

Ja dat masker zal wel niet gemakkelijk zijn en dan die chemokuur, maar weet dat we er voor je zijn als je het moeilijk hebt, samen staan we sterk. Kom het hier maar van je afschrijven als het even niet gaat, we hebben maar weinig nodig om elkaar te begrijpen.
Genieten van zoveel mogelijk kleine en mooie dingen dat is wat je nu moet doen en je krachten sparen voor je strijd met dat rotbeest.
Hopelijk krijgen we een mooie lange warme zomer, dat helpt al een beetje, je bent een moedige sterke madame dus ga ervoor wij staan achter je en zullen je steunen zoveel we kunnen.

Warme steunknufflel

Christine

kris0043

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: juni 01, 2013, 15:28:02 pm »
Hey Annabel,

Ik zie dat je uit Antwerpen bent, als je eens behoeft hebt aan een babbel, een lach of een traan, laat maar weten.  Ik ben ook uit Antwerpen.
Veel sterkte met weeral een nieuwe therapie en bijkomende bijverschijnselen.  Ik hoop dat je af en toe de zon nog wat ziet in dit alles, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan he?!
Ik zal in ieder geval veel aan je denken en af en toe eens een straaltje zon je richting uitsturen.
Dikke knuffel,

Kris

abba

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: juni 05, 2013, 16:36:46 pm »
bedankt kris

de zon is inmiddels toegekomen ....
deze morgen eerste bestraling gehad, het was moeilijk,....het masker werd zo op mijn hoofd geperst dat mijn voorhoofd en kin zeer pijn deden, en het duurde langer dan normaal omdat er nog foto's enz moesten gemaakt worden, toen het gedaan was stonden er nog hele tijd de afdrukken van masker op mijn gezicht......
ik ben zo bang, hopelijk helpt het nog wat

ik ben inderdaad van omgeving antwerpen, maar ken echt niemand die dit ook gehad heeft en angsthaaas die ik ben wil ik toch grag weten wat kan gebeuren of dingen waar ik allert op moet zijn.
daarom gebeurt het niet bij mij , maar moet toch rekening houden met wat kan of niet kan gebeuren, mischien zoek ik beter niets op.....maar wat zit ik hier te zitten ??? ik word onrustig van al dat rusten en alleen durf ik niet meer op pad, wat als ik ook nog eens val en iets breek ....
morgen vroeg weer bestraling, hopelijk minder angstig

tot rap
annabel

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: juni 05, 2013, 21:38:29 pm »
Hoi Annabel,

ik begrijp zo jouw angst om dat masker, heb dat ook gehad vanwege mijn oog
het word echt op je gezicht geperst hé, je krijgt precies geen lucht en inderdaad, ze moeten eerst controlefoto's maken hé
bij mij was dat elke dag, dus 20 minuten onder dat masker
ik duim echt voor jou dat het morgen wat beter gaat gaan
hebben ze jou niets voorgeschreven, temesta, dat moet je dan nemen een halfuur voor de bestralingen
zou kalmerend werken, maar bij mij werkte dat niet
pas na meer dan een uur werkte dat
vond het echt een nachtmerrie dat masker, weet je wat mij daarin hielp
ik ging eerst bij de psychologe praten en dan onder dat masker
was nog een hel maar toen ging het een beetje
die kon me een beetje kalmeren
ik wens je alleszins veel sterkte toe voor morgen en andere dagen
hoeveel bestralingen moet jij hebben?  Hoop ook echt voor jou dat het helpt
dikke moedige ondersteunende knuffel
en een lieve arm rond je schouder
ik voel en leef met je mee
morgenvroeg spring ik op je schouder en ga met je mee naar de bestralingen
ik hoop dat je mijn kracht en steun wat gaat voelen, ben in gedachten dicht bij jou
hopenlijk helpt dit allemaal een beetje
xxx Sabine

abba

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: juni 06, 2013, 15:56:43 pm »
hallo bedankt sabine en alle lotgenootjes

het is zwaar héél zwaar, onze kleine lieve  kleindochter is geboren op 8mei....heb heel de maand april heb ik  veel stress gehad,,,, ik was wat beter en stillekes  hoopte ik van er toch  nog eens een weekje tussenuit te kunnen  in mei  met mijn man, oven op rust komen....maar eerst de geboorte afwachten...dan pas kon ik verder met mijn plannen.......ik werd hoe langer hoe wankeler.....en ik voelde dat er iets niet pluis was......nééééé nu toch niet !!!!  heb zoveel verdriet en schrik dat ik niet zal kunnen genieten van dit kleine wondertje....ze is zoooo mooi zo lief, ze is nu 4 weken en sinds deze week lacht ze als ik zachtjes tegen haar fluister.......
de angst snoert mijn keel toe, de tranen blijven komen....

annabel