Auteur Topic: Ik ben bang dat ik een hersentumor heb  (gelezen 3884 keer)

rambomambo

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Ik ben bang dat ik een hersentumor heb
« Gepost op: mei 23, 2013, 22:56:10 pm »
Beste,

Nu heb ik sinds 1week geregeld last van een druk in mijn hoofd, vooral aan mijn linkerkant soms aan de voorkant soms aan de achterkant soms aan de bovenkant en soms is het weg. ik was ook 2dagen heel duizelig en ook misselijk nu is die duizeligheid zo goed als over soms een klein beetje misselijk en ook mijn eetlust is gezakt, Maar het is nu vooral die druk soms lichte pijn waar ik last van heb, Ik heb hierdoor dus veel stress voor een tumor zijn dit de symptomen van een tumor of niet help me aub

Pedro

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Ik ben bang dat ik een hersentumor heb
« Reactie #1 Gepost op: juni 01, 2013, 18:33:54 pm »
Beste,

Het beste is een NMR scan te laten nemen. Dan ben je zeker wat het zou kunnen zijn.

Sterkte Pedro.

Lia LR

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Ik ben bang dat ik een hersentumor heb
« Reactie #2 Gepost op: juni 03, 2013, 11:15:21 am »
Beste,

Het is normaal dat je ongerust bent. Ben je al naar de dokter geweest ? Alleen zij kunnen vaststellen waar de druk in je hoofd en de misselijkheid en duizeligheid vandaan komen. Deze symptomen komen voor bij verschillende aandoeningen. Je artsen zullen via bij voorbeeld MRI (een scan, ook NMR genoemd), EEG (ElectroEncefaloGram - meten van hersenstroompjes) trachten de oorzaak te bepalen. Alleen zij kunnen je uitsluitsel geven en je vrees wegnemen.
Veel succes,

Lia