Auteur Topic: rikkertje  (gelezen 1633 keer)

abba

• ik voel me een klein angstig vogelke
    • Bekijk profiel
rikkertje
« Gepost op: mei 13, 2013, 12:55:49 pm »
hallo
weet er soms iemand hoe het met rikkertje is ?
laatste bericht op haar blog is van 14 april.....en dat geeft me weer onrustige gevoelens, ze heeft me steeds gesteund met raad op vele vragen, ik weet het ging al een tijdje niet goed met haar, maar zo niks horen ..... geeft me een bang voorgevoel

annabel

Inge63

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:rikkertje
« Reactie #1 Gepost op: mei 15, 2013, 10:12:55 am »
Hallo Annabel,

Ja, ik heb helaas verdrietig nieuws over onze lieve Rikkert te melden. Ik knip en plak de mail van haar man hier. Ik zal ze erg missen, ik mailde al 12 jaar met haar..

"Rita is zaterdag namiddag overleden in het universitaire ziekenhuis in Jette. In haar eigen unieke stijl; een perfecte mix van humor, kennis, lef en staakharde realiteitszin heeft zij tot het laatst de controle behouden en voor zichzelf alle beslissingen genomen en geheel in de stijl van haar tomeloze levenslust was haar laatste raad voor mij,... terug blij worden!!

Ik weet dat de contacten die zij via deze weg onderhield veel voor haar betekenden. Zij putte energie en plezier uit de vele relaties die zij onderhield via dit en andere media. Ik ken velen niet persoonlijk maar mijn dank in naam van Rita voor de steun en de vriendschap dat haar dit bracht.

W."

Jet

• Bekijk profiel
Re:rikkertje
« Reactie #2 Gepost op: mei 15, 2013, 11:19:51 am »
Dappere Rikkertje..

Als er te lang gezwegen wordt op het forum... is dat soms een goed teken.. maar vaker juist niet!
Jij hebt de strijd verloren.. laat ons achter met bewondering voor hoe je het beleefde, maar ook met verdriet.
Je bent een voorbeeld voor doorzetten en moed..
Dappere dodo..straffe madam... het ga je goed!

Voor allen die je liefhadden heel veel sterkte!!
Steunknuff Jet.. :'(