Auteur Topic: er wordt wel veel gelezen ....  (gelezen 3047 keer)

hilde van sompel

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
er wordt wel veel gelezen ....
« Gepost op: mei 03, 2013, 19:12:08 pm »
maar dàt is het dan ook ...  en heel erg sorry , maar ik ga niet iedereen's z'n miserie gaan lezen ..heb ik zelf ook  gehad .
is er hier niet ook een soort "ietske" "plaatske"...? waar je gewoon eens kunt op komen , met je al dan niet , zware miserie..?? zo voor een "babbelke" , even ........bla bla bla , het van je "af spreken" , zonder antwoorden te verwachten!
zo gewoon even ...."ergens" er mee kunnen zijn ...  ik denk , maar ja , wie ben ik (?)
een soort praatplatformke , waarom niet ??  niet iedereen heeft dezelfde kanker gehad , soort , niet dezelfde leeftijd , al of niet nog kinderen ; kunnen hebben ... 
er blijkt hier wel (ik zet het tussen haakjes) "ietwat" gelezen worden ....
maar daar blijf het ook bij ...
het is hier ook (!) , élk voor zich.
jammer neen ?? 

kijk , ik heb het ook moeilijk hoor , maar ik heb en had nog altijd een gedacht ...
maar blijkbaar , is het hier ook ; ieder (!) voor zich

ik zwijg al .  groetjes  hilde

creatief

• Bekijk profiel
Re:er wordt wel veel gelezen ....
« Reactie #1 Gepost op: mei 06, 2013, 07:12:20 am »
Beste Hilde,

misschien moet je het wat tijd geven? Ik had persoonlijk borstkanker, dus ben ik meestal onder die topic bezig, en een antwoord of reactie komt niet altijd meteen. Soms moet je wat geduld hebben of je probleem op een andere manier verwoorden.
Elk voor zichzelf? Ik heb alvast heel veel aan het forum en op de sterke madammen die ik er heb leren 'kennen'.

Ik wens je veel sterkte, Hilde. Jammer genoeg kan ik ook niet direct een antwoord geven op je probleem. Maar dat neemt niet weg, dat er zeker wel iemand zal zijn die je (al is het deels) kan helpen.

creatief

Jet

• Bekijk profiel
Re:er wordt wel veel gelezen ....
« Reactie #2 Gepost op: mei 06, 2013, 18:29:40 pm »
Hoi Hilde,

Je zweeg niet... je schreef.. en gooide het eruit!

Wellicht uit een boosheid, teleurstelling of eigenlijk is het meest logische..uit onmacht.
Je zou antwoorden willen krijgen.. maar die komen er onvoldoende, of niet. Tja,
Men kan je weinig zeggen (schrijven) als je geen goed antwoord hebt op de gestelde vraag..
En wat kun je dan wel gaan schrijven, zeker als je niet bekent bent het probleem..  dat zijn voor velen ???
Je een positieve knuff geven.. dat is wat dan rest..
Laat ik daar eerst maar eens mee beginnen!!
Vangen..  en er even van genieten!! :D

Lezen en schrijven..2 woorden die zo veel verschillen bevatten..
Je leest woorden en je schrijft woorden...
Lezen...dat is het gemakkelijkst en wordt dan ook het meest gedaan
Schrijven.. dat is voor de een gemakkelijk, en voor de ander niet te doen.
Blijf respect hebben voor iedereen!

Pakken we het woord gemakkelijk  ff eruit.. wat is gemakkelijk of moeilijk?
Tja, ook daar is geen eenduidig antwoord op.

Ieder voor zich.. als je het zwart wit wil zien.. is "'t leven" altijd, het is alleen maar van diegene waar het over gaat.
Op dit forum is het echt niet ieder voor zich.. maar ook niet altijd ieder voor iedereen.. Kan ook niet, dat zijn beiden waarheden.
Veel steun heb ik er al van ervaren..  
Al was en is het maar een paar woordjes die geschreven werden.
Je voelt je gelijk wat prettiger, ondanks alles wat er op dat moment zich afspeeld in je leven..

en nu komt het..
neem dit ook goed op..
WAAR, OOK NIET ALTIJD ANTWOORDEN OF OPLOSSINGEN VOOR WAREN EN ZIJN!
Soms komen antwoorden pas veel later .. en dan..nog..is er veel niet gelijkwaardig met de bron, van waaruit dat antwoord kwam..

Kijk..als ik lees van je : "ik ga niet iedereen zijn sores/miserie lezen" dat doet de meeste mensen soms ongemerkt al wat afstand nemen..
Dit is een forumsite nl. waarop er meer miserie dan plezier is.
Er zijn veel bezoekers en gebruikers met verdriet, onmacht en veel vragen  en onzekerheden.
Begrip krijgen is ook geven...  
Begrip of wel meedenken.. zover je dat zo mag noemen.. ontstaat  al, met hoe een berichtje bij je binnenkomt als je leest..
en misschien heb je, je ongemerkt wat te ongenuanceerd uitgedrukt gehad..  
Jammer, als je,  je daardoor wellicht ook wat minder gehoord en gesteund voelde op dit forum!

Het kan ook voor de lezer zelf, 't ff allemaal te veel zijn met wat je tegen komt,
en daardoor heb je dan geen, of minder "ZIN" of tijd om te reageren

Meid... ik geloof je absoluut als je schrijft/zegt, ik heb het ook moeilijk..
Maar wie niet, als je met kanker te maken hebt zowel persoonlijk als met partner, kind, familie/vrienden!!
't Moeilijk hebben... kan nog moeilijker zijn of worden als je in de put raakt daardoor!  

Om op je vraag terug te komen die je in je eerste berichtje stelde..
'T warm en koud hebben... Tja, de hormonen die van slag zijn  door alle veranderingen... kunnen daar een rol in spelen..
Dat lijkt mij niet zo onlogisch...alhoewel het wel als heel vervelend ervaren kan worden!

Ik ga je nogmaals veel sterkte en goeds toewensen.. en voor je meehopen op een fijne reactie waar jij wat mee kunt..
Veel geduld en rust.. met..een...
Positieve knuffel,
Jet ;)