Auteur Topic: Zorgeloos leven  (gelezen 27406 keer)

creatief

• Bekijk profiel
Re:Zorgeloos leven
« Reactie #15 Gepost op: april 21, 2013, 11:53:35 am »
Linda,

ik duim zeker voor je. Dat wachten is soms ondraaglijk he. Kom je angsten, pijn of frustraties hier maar van ja afschrijven.

Er zijn hier vele schoudertjes die mee helpen dragen.

creatief

Jerommeke

• **
  • Diagnose 2000
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: april 21, 2013, 19:19:17 pm »
Sabine,  ik moet al jaren maandelijks op controle, onc. wil mijn tumormerkers kort opvolgen (stijgen maandelijks) en ze wou mijn situatie bespreken in groep. Volgens haar heb ik alle mogelijke medicatie (Nolvadex,Femara,Faslodex,) al gekregen en niks helpt nog. Vandaar de lange periode tussen scans en consultatie.

Swiffy, het doet telkens deugd om de steunende woorden te lezen.

Annabel, ja iedere keer denken NU zal het wel heel slecht nieuws zijn. Beangstigend !

Creatiefje,  ik hup van ene schouder naar de andere en herlees dikwijls jullie steunende woorden.

Ook voor jullie dames dikke duimen. Bedankt

veronique123

• borstkanker sinds 11/01/2011
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: april 22, 2013, 15:43:43 pm »
Hey lieve Linda,

Dat wachten kan inderdaad zo aan je knagen en heel lang duren, huppel maar zoveel je wil van de ene schouder naar de andere, wij leven met je mee en duimen heel erg voor jou, iedereen heeft hier voor jou een grote bewondering, je hebt het zelf moeilijk en toch vind je nog de moed en kracht  om anderen op te peppen, chapeau !
@ Swiffy : ik vind ook jou echt een hele lieve moedige topmadame, je hebt voor iedereen wel een lief en steunvol woordje over, net zoals iedereen hier trouwens op dit forum, jullie
zijn echt toplotjes !!!

swiffy

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: april 22, 2013, 17:18:35 pm »
Hallo, beste lotjes, we zijn er voor elkaar en we trekken ons aan elkaar op , hoe zwaar we t ook hebben. We begrijpen elkaar omdat we t zelfde voelen en meemaken en ergens vind ik dat we allemaal zeer sterke vrouwen zijn ; we trotseren alles wat op ons pad komt en blijven mekaar steunen waar we kunnen en dat maakt ons sterker om door te gaan .
En dit is een gezegde wat voor ons is gemaakt: DE STERKSTE SCHOUDERS MOETEN DE ZWAARSTE LASTEN DRAGEN !

Brioche

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: april 23, 2013, 06:55:29 am »
Hoi Linda,

Een zorgeloos leven wat is dat?In ons geval tot voor 3 jaar hadden we dat,maar dankzij die verdomde ziekte is dat nu toch enigszins anders.Wij zitten in een situatie om via chemo stabiel te worden maar er is tot nu geen enkele chemo die lijkt aan te slaan dus bye,bye zorgeloos leven.Het enige wat we kunnen doen is ons optrekken aan mekaars verhalen.Mijn vrouw (en ik ook) trekken ons op aan de gedachte dat er voor haar ooit een chemo uit de bus komt die werkt en als ze dan hoort of ziet dat er verschillende mensen al 10 jaar of langer in behandeling zijn geeft haar dat moed.Ze is nu echter al aan een zesde soort chemo bezig in 16 maanden en elke scan die er tot nu toe is geweest(6stuks) gaf telkens slecht resultaat.Niettegenstaande proberen we nog het beste te maken van het leven en genieten we van elk moment samen.
Verder hoop ik dat het snel 3 mei zal zijn,naast de verjaardag van mijn zoon zit jou controle nu ook in mijn gedachte en ik kan alleen maar hopen op goed nieuws.Maar als je zo 2 weken moet wachten dat moet zwaar zijn,ik wordt al nerveus en wij weten de uitslag van de scans altijd de dag zelf.Maar ja uit jou verhalen blijk jij, zoals alle anderen hier op het forum,een straffe madam met dan ook nog een liefhebbende echtgenoot dus ik twijfel er niet aan dat je deze periode weer goed doorkomt.
Wij wensen je het allerbeste voor het resultaat en geniet ondertussen van het zonnetje,groetjes,

Bryan ;)

Jerommeke

• **
  • Diagnose 2000
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: april 26, 2013, 15:29:30 pm »
Hoi Bryan,  ik sta er niet zo rooskleurig voor maar jullie situatie is nog veel erger. Ook ik trek mij daar aan op want er zijn altijd erger "toestanden" . Ik moet tot 3/5 wachten omdat onc in groep wil bespreken wat in mijn 'geval' het beste is hopelijk is er op de scans geen achteruitgang te zien. Medicatie dat ik nu neem slaat niet aan en ik voel mij lichamelijk achteruit gaan . Je hulpeloos voelen tegenover je partner is zo frustrerend,hij is ook beperkt in doen en laten door mij.  :'(
Hopelijk komen jullie wensen zoveel mogelijk uit en idd jullie hebben nog maar 1 programma : GENIETEN!

Warme knuffel met super dosis moed komt jullie richting uit.
Groetjes Linda

veronique123

• borstkanker sinds 11/01/2011
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: mei 02, 2013, 14:20:44 pm »
Lieve Linda,

Ik weet dat het voor jou vrijdag een heel belangrijke dag is, je hebt er lang genoeg op gewacht en morgen is het eindelijk zover.
Weet Linda dat iedereen hier enorm zal duimen en in gedachte bij jou zal zijn, wat voor nieuws je ook krijgt samen steunen we elkaar in goede en slechte tijden .
Jij bent echt een lieve, moedige, strijdvaardige, straffe topmadame !
Ik ben er zeker van dat je al die duimpjes gaat voelen tot bij jou, good luck voor morgen,
hou ons op de hoogte hé Linda.
Megaknuffel,
Vero
 :-* :-* :-*

vify

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: mei 02, 2013, 14:57:54 pm »
Hoi Linda,ben een tijd niet hier geweest wel om te lezen maar daar is alles mee gezegd,nu ben ik tussen het werk alles eens terug aan het lezen nu ik weer wat meer tijd heb

Ik wens met alle lotjes hier voor morgen sterkte en ik duim met iedereen mee voor je dat het stabiel is gebleven
Groetjes viviane

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: mei 02, 2013, 16:05:59 pm »
hoi Linda,

ook mijn duimen gaan volop draaien voor jou morgen, weet dat ik er ook voor jou zal zijn
in gedachten spring ik morgen op je schouders en reis met je mee, dit voor extra steun
ook mijn kaarsje zal hier voor je branden
een dikke steunknuffel voor een straffe madame
veel succes morgen
xxx Sabine

fania

• Borstkanker van 5/3/2012 en drager BRCA2 gen
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: mei 02, 2013, 16:23:59 pm »
Hey Linda,

Ook hier duimen we voor jou! Samen met deze van mijn dochters zijn dat er 6!
Hopelijk krijg je morgen goe nieuws.

Dikke knuffel
Fania
x

creatief

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: mei 02, 2013, 17:33:29 pm »
Ik duim mee hoor. We zijn met velen in gedachten bij je!

creatief

Jerommeke

• **
  • Diagnose 2000
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: mei 02, 2013, 21:53:04 pm »
Dames bedankt voor jullie geweldige steun. Ik ga nu een beetje proberen te slapen en laat jullie zeker nog een uitleg over het verloop.

Moe maar toch een beetje gelukkig door jullie .

Linda

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: mei 03, 2013, 07:35:14 am »
hoi lieve Linda,

ik kom je een hele lieve, ondersteunende knuffel brengen
weet dat ik vandaag in gedachten héél dicht bij jou ben
mijn duimen draaien volop en het kaarsje brandt hier al
wij vechten met je mee, je staat er niet alleen voor
xxx Sabine

Jerommeke

• **
  • Diagnose 2000
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: mei 03, 2013, 18:36:01 pm »
Hoi lieve schatten,

Ik ben vandaag op mijn honger blijven zitten.Mijn vaste oncologe was naar conventie in Gent en kreeg een collega onc.  Deze wist me te zeggen dat er weer plaatsen (ruggewervels)waren bijgekomen die zijn aangetast, alsook dat tumormarkers nog steeds stijgen. Maar kon geen antwoorden geven ivm wat nu?
Ik loop niet weer enkele weken stressie rond en eiste dat ze mijn dossier met een bericht achterliet op haar bureau om me begin volgende week terug te bellen en mij op de hoogte te stellen.
Ik heb al 13 jaar dezelfde onc. ,heb anders nooit te klagen maar weet niet wat er nu fout liep.

Dus helaas .......

Hier ben ik niet gelukkig mee!

Tot later

halmickey

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: mei 03, 2013, 21:50:59 pm »
Hoi lieve Linda,

Wat erg te horen van je uitslag. Gelijk heb je dat je duidelijk eist en niet nog weken stressie wil rondlopen. Zo behandel je niemand als je een collega vervangt moet je minstens weten waar je mee bezig bent. Ik hoop dat je snel je onc. aan de lijn krijgt.

Warme steunknuffels
Christne