Auteur Topic: Zorgeloos leven  (gelezen 27226 keer)

Jerommeke

• **
  • Diagnose 2000
    • Bekijk profiel
Re:Zorgeloos leven
« Reactie #45 Gepost op: mei 10, 2013, 18:41:15 pm »
Hallokes,

Ik belde om 12.00u naar kliniek maar assistente Kaatje aan de balie kon me niet doorverbinden, ze ging het haar nogmaals vragen,ook dat ik zeer nerveus ben en dat ze me terug moest bellen. Daarnet om 18.00u heb ik telf gekregen van Kaatje die zei me dat oncologe me dinsdag zal terug bellen. Ik vroeg waarom pas dinsdag en zij vermoedde dat ze nog advies van derde wou vragen maar wist het niet zeker. Dus mijn geduld wordt op de proef gesteld. Heb dus nog een beetje hoop dat er nog iets anders is dan chemo. Dit zou de derde keer zijn en ben er erg ziek van ondanks de vernieuwde medicatie voor de nevenwerkingen.

Dinsdag hopelijk meer nieuws
Groetjes
Linda

veronique123

• borstkanker sinds 11/01/2011
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: mei 12, 2013, 06:55:33 am »
Hey lieve Linda,
Je geduld wordt inderdaad op de proef gesteld, ik duim heel hard voor je dinsdag en hopelijk krijg je dan de langverwachte uitleg van je oncologe.
Wat de nieuwe behandeling ook zal worden, ze proberen en ervoor gaan.
En Linda weet dat er altijd hoop is, grote of kleine hoop, je hebt al zolang gevochten dit zal je ook wel doorworstelen en weet dat je op de steun en het begrip van de vele lotjes kan rekenen.
Dat de dagen maar heel vlug voorbij vliegen en dat het gauw dinsdag is dan zal je ook wat meer tot rust kunnen komen.
Het lange wachten maakt je heel zenuwachtig en onrustig ik kan het mij voorstellen hoe je je voelt, probeer toch een beetje te ontspannen en laat ons gauw iets weten,
mega dikke steunknuffel,
Vero
 :-*  :-*  :-*   

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: mei 12, 2013, 08:29:49 am »
Lieve Linda,

wat is het toch lang wachten voor je, en dat dat moordend kan zijn weet ik maar al te goed
mijn duimpjes blijven voor jou verder draaien hoor, hopenlijk heb je dinsdag eindelijk wat nieuws
hoop echt voor je dat ze nog wat behandelingen in petto hebben
blijven hopen, blijven vechten, wij vechten hier allemaal met je mee
wij steunen je hier, en als het je niet gaat, je weet ons te vinden, hier of op fb
laat je vandaag maar goed verwennen, dat verdien je wel
dikke lieve steunknuffel
en kom even korter bij het scherm, nee nog korter
nog een dikke kus bovenop en 2 armen ff om je heen
voel je het aankomen
xxx Sabine

halmickey

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: mei 12, 2013, 10:36:45 am »
Hey Linda

Speciaal vandaag voor jou drie dikke kussen en een fijne Moederdag zodat het wachten toch wat dragelijker wordt, die duimen hier draaien overuren zodat je oncoloog dinsdag toch met iets positief uit de bus mag komen. Geniet vandaag met je gezinnetje van een heerlijke dag en zoals Sabine reeds zei je weet ons altijd wel te vinden hé hier of op fb.

Heel dikke steunknuffel en we denken met zijn allen aan jou.
xxx Christine :-*

Jerommeke

• **
  • Diagnose 2000
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: mei 12, 2013, 12:28:07 pm »
Lieve,lieve lotjes, ik noem geen namen want jullie zijn met velen die mij door deze stressietijd helpen.
Thanks voor de vele duwtjes in m'n rug om dit te doorstaan.

Moederdag vieren wij Antwerpenaars op 15 augustus .
Heb deze nacht redelijk geslapen en voel me toch een stuk rustiger dan vrijdag.
Dank zij jullie is het draaglijk.Ik loop hier soms toch rond met een smile op mijn gezicht als ik aan jullie denk.
Leuk dat ik nu gezichtjes bij de namen heb via fb en staan we nog een stuk dichter bij elkaar.

Lieve groetjes en tot later
Linda

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: mei 13, 2013, 13:30:28 pm »
Hej lieve Linda...

De langste wachttijd...voor deze keer zit er gelukkig bijna op..
nog 1 nachtje en dan weet je waarschijnlijk meer als je het gesprek gehad hebt..
Wat dat zal geven..zijn raadsels nu nog.. 't kan zowel negatief als positief zijn..
 Kop op ..wij duimen voor het laatste natuurlijk.. "t positieve.. ;D ;D

Vangen...er komt een extra dikke rustgevende knuff voor jou aan gevlogen!!
Liefs Jet ;)

Jerommeke

• **
  • Diagnose 2000
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: mei 14, 2013, 09:09:19 am »
Hallo iedereen,

Even een verslagje.

Onc belde me gisterenavond nog met eerst verontschuldigingen voor het gebeurde incident en hebbe dit uitgepraat.
Soit, volgens haar reageert mijn lichaam niet meer op de hormoonverlagende pillen, (Nolvadex, Femara, aromasin,Faslodex) haar bezorgdheid is hoeveel pijn heb ik
Zolang die pijnen te verdragen zijn kan ik de chemo uitstellen, ik moet dus elke maand verslag uitbrengen en bespreken we de evaluatie. Ik blijf dus de Nolvadex en Xgeva nemen moest het toch nog iets helpen.
Hopelijk kan ik pijn nog enkele maanden onder controle houden met Diclofenac en doseer naargelang de pieken van pijn.
Ik ben namelijk opgelucht dat chemo voorlopig niet zo dringend is en dat ik nog van de zomer kan genieten,als die er ooit komt >:(

Volgende controle is 31 mei.
Dames,ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik jullie steun in de toekomst nog vaak nodig ga hebben dus loop niet te ver weg.

Mijn oprechte dank voor jullie lieve steunende woorden.

Xxx
Linda

veronique123

• borstkanker sinds 11/01/2011
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: mei 14, 2013, 10:06:11 am »
Hey lieve Linda,

Ik hoop dat je de chemo zo lang mogelijk kan uitstellen en dat je van een prachtige zomer zal kunnen genieten, wij wachten hier allemaal mee op die warme zonnestralen, die zal zeker in aantocht zijn 8)
En Linda wij lopen zeker niet weg je kan hier op ons rekenen voor 200%, daar mag je zeker van zijn, wij zijn er hier voor mekaar en zo vlug raak je van ons niet af hoor;D
Wij laten je niet meer los en blijven je verder steunen in weer en wind, bij regen en zonneschijn,
ik duim alvast voor jou op 31 mei,
megadikke knuffel,
Vero
  :-*  :-*

fee

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: mei 14, 2013, 11:32:07 am »
LIeve Linda,
ik kan me alleen maar aansluiten bij wat vero zegt

lieve lieve groeten
Fee

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: mei 14, 2013, 12:14:49 pm »
Hoi Linda...

Laten we voor een mooie zomer duimen...
Voor jou, maar ook voor alle anderen.
Graag veel zon en lekkere temperaturen om veel te genieten buiten!
De chemo kunnen uitstellen is.. voor jou al een goed begin!
En de pijn goed beheersbaar kunnen houden.. dat is ook belangrijk voor je!!

Weglopen..wij...heJ..wat is dat, hoe moet dat... ??? ?
Ik zou niet weten,...  haha, je komt, zoals Vero ook al schreef niet zomaar van ons af..
Door dik en dun.. is het.. voor, en met  elkaar er zijn en de mindere, maar niet te vergeten, ook de leuke dingen delen!
Meis, kop op..en geniet van wat er nu is en kan..
Laat de zomer maar komen en vooral heel lang duren ..

Liefs en een dikke powerknuff,
Jet ;)

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: mei 14, 2013, 12:34:16 pm »
Hoi Linda,

ik hoop voor jou op een hele mooie zomer, daar gaan we voor hé
en wij blijven je niet voor 100 % steunen, maar voor 400 %
Je geraakt ons niet meer kwijt, jij bent ook een straffe madame
net als wij allemaal
wij zijn er hier voor elkaar te steunen in moeilijke tijden
dikke knuffel
xxx Sabine

fania

• Borstkanker van 5/3/2012 en drager BRCA2 gen
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: mei 14, 2013, 16:26:50 pm »
Lieve Linda,

Ik sluit me helemaal aan bij de andere lotjes.
Hopelijk mag en kan je genieten van een chemovrije zomer, en hopelijk lang daarna ook nog !!!

Lieve grtjes
Fania
x

halmickey

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: mei 14, 2013, 17:37:12 pm »
Hey Lieve Linda

Ook ik sluit mij aan bij de lotjes  hoop dat je een chemovrije en zonnige zomer tegemoet mag gaan. Weglopen dat kennen wij niet hoor wij zijn er voor elkaar in goede en minder goede dagen. Je weet waar je ons kan vinden hé, hier of op fb.
Nu nog wachten op het zonnetje en dan genieten en hopelijk heb je niet teveel pijn.

Dikke knuffel

Christine ;)

mamavan4

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: mei 16, 2013, 20:15:32 pm »
Dag Linda,

Ik had gehoopt op beter nieuws. Het positieve is dat je nog geen chemo nodig hebt. Ik vind dit zo erg. :'( Ik wens je een fijne zomer toe, jij verdient dat!
Ik zou willen dat ik wat beter uit mijn woorden kon komen.

Vele lieve steunknuffels, xxx
Heidi

swiffy

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: mei 17, 2013, 09:23:51 am »
Hoy Linda, ben efkes nie op t forum gweest, maar ik steun je door dik en dun zoals alle lotjes hier. Om terug te komen op je vraag hoe in contakt te komen met Bordetinstituut; dat gebeurd normaal via je oncologe , maar Veronique kon je ook al helpen had ik gelezen. Mijn ervaring met da ziekenhuis is da t vooral alles in t frans is , sommige spreken nederlands : ik zou zeggen ga voor een 2de opinie , zij doen ook studie s ( nieuwe medicijnen )
 Ben daar toen met mn man geweest ( moesten elke keer met de trein vanuit Limburg ) , maar voor jou ligt t wa korter bij . Je kan altijd es proberen . Dikke knuffel, Sonja ;)