Auteur Topic: VRT roept op om tong uit te steken tegen kanker  (gelezen 1580 keer)

Liake

• Gast
VRT roept op om tong uit te steken tegen kanker
« Gepost op: februari 23, 2013, 00:46:46 am »
Het feit dat deze campagne tot discussies leidt en de meningen verdeelt zal wellicht duiden op een geslaagde campagne vanwege de ontwerpers? De ene kankerpatiënte is de andere niet;  de ene kanker is de andere niet.  Wanneer je de verhalen leest op dit forum word je geconfronteerd met droevige verhalen, van mensen die lijden, van mensen waarvan je definitief afscheid moet nemen.  Wij zijn zielsverwanten, de verbondenheid is groot.  Humor is belangrijk in het leven, in een ziekteproces.  Maar deze campagne raakt mij, vind ik niet humoristisch. :-\

creatief

• Bekijk profiel
Re:VRT roept op om tong uit te steken tegen kanker
« Reactie #1 Gepost op: maart 16, 2013, 08:22:52 am »
Ook ik vind het geslaagd en ook ik word geraakt door de campagne. Ik steek alvast mijn tong uit. Want ieder kankerpatiëntje is er één te veel. Mijn hart bloedt als ik het zie. Toen ik drie jaar terug kanker kreeg, kreeg ik de opmerking zo vaak dat ik nog zo jong ben. Ik jong? Ik heb een leven achter de rug, deze kinderen staan nog op de startblokken. Ik hoop dat de fondsen die ingezameld worden ook rechtstreeks naar de kinderen kunnen gaan, of althans gedeeltelijk, en niet alleen naar research... Maar dat is mijn visie.