Auteur Topic: Vera Daniel  (gelezen 1522 keer)

vera daniel

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Vera Daniel
« Gepost op: januari 06, 2013, 02:30:47 am »
Hoi lieve mensen,

Een aantal jaar geleden in 2006 had ik ook een topic geplaats over mijn zoon Daniel, zie verder het verhaal (mijn verhaal vera daniel).

Tot onze grote spijt heeft hij afgelopen week te horen gekregen dat hij weer kanker heeft en dit nu voor de 3de maal, wat kan een mens nog dragen.....
Hij heeft terug botkanker maar geen uitzaaingen van de vorige het is een nieuwe kanker.... wat dan toch weer goed is voor de behandeling. Alleen is het niet zo een gunstige plaats hij heeft de tumor namelijk in zijn linker neusvleugel en is toch vrij groot....
Eigenlijk overweeg ik om een oproep te plaatsen dat mensen hem kaartjes sturen voor hem moed in te spreken, niet dat hij negatief is maar een derde keer ..... dan kan hij toch wat hulp gebruiken denk ik dan .... sorry maar ik weet het eigenlijk niet meer wat kan een moederhart nog meer dragen.......

Jet

• Bekijk profiel
Re:Vera Daniel
« Reactie #1 Gepost op: januari 06, 2013, 14:10:01 pm »
Lieve Vera,

Een moederhart is zo groot en zo flexibel en daardoor ook zo sterk..
Pijn zal het doen, dat voelen is zwaar.
De onmacht zal iedere keer opnieuw meer zijn, het vertrouwen in herstel, mogelijkheden en toekomst, is nl al vaker geschaad.
Dat te ervaren en te voelen.. is wat je nu radeloos maakt, maar te gelijkertijd de insteek om opnieuw weer met je zoon samen te strijden.

Heel veel kracht en motivatie om dit op te pakken en te gaan doen, dat is wat ik je/jullie toewens.
Ik wil jou en je zoon veel moed inspreken/meegeven..
Kanker heb je nl.nooit alleen!!

Dikke power en steun knuffel van,
Jet
« Laatst bewerkt op: januari 06, 2013, 14:14:02 pm door Jet »