Auteur Topic: En nadien...  (gelezen 8930 keer)

Vegy

  • Gast
Re:En nadien...
« Reactie #15 Gepost op: februari 06, 2007, 14:04:13 pm »
Hey PAtricia, je uitstapje alleen zal je ergens wel goed gedaan hebben, maar natuurlijk miste je je klankbord bij thuiskomst. Maar is toch al een enorme stap he.
Kan me inbeelden dat die gesprekken zeer effectief zijn.

Groetjes

Bostie

  • *****
  • Berichten: 1238
  • Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
Re:En nadien...
« Reactie #16 Gepost op: februari 07, 2007, 11:46:38 am »
Hei Patricia,

Daarom heb ik net voor DIE psychologe gekozen. Zij is verbonden aan de palliatieve zorgeenheid waar mijn echtgenote overleden is. Zij is dus niet echt een wildvreemde. Voelde me daar - vooral op voorhand dan - wel iets beter bij.
Ik kijk er inderdaad ook al naar uit om terug te kunnen gaan.

Thx, groetjes, Steven

bhvp

  • Gast
Re:En nadien...
« Reactie #17 Gepost op: februari 07, 2007, 14:06:12 pm »
dag Steven,
de psychologe heeft laten weten dat ze ziek is,dus kan ik pas 21 feb terug gaan.  Net nu ik de behoefte heb om te praten en te wenen.  Thuis kan ik dat niet want ik wil niet dat mijn zoon zich zorgen maakt.  De laatste 2 weken heb ik bijna constant hoofdpijn en hoor ik slecht.  Ook mijn zicht is soms wazig.  't Zal de leeftijd zijn zeker.  
Ik heb gelezen dat jij iets natuurlijk neemt om je wat beter te voelen maar ik ben bang om aan iets verslaafd te geraken.  Ik heb ook eens gelezen dat het een tijdje duurt voor die middeltjes helpen? Is dat zo?

Bostie

  • *****
  • Berichten: 1238
  • Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
Re:En nadien...
« Reactie #18 Gepost op: februari 07, 2007, 15:13:22 pm »
Patricia,

Daar had ik ook schrik voor! Zelfs tegenover dat licht anti-depressivum stond ik nogal sceptisch. Maar zeker dat product, dat ik elders hier op het forum aanhaalde, is net door zijn aard (kruid) niet verslavend. je apotheker zal dit zeker bevestigen; vraag er naar. Het zou inderdaad zo zijn dat het een poosje duurt vooraleer ze effect hebben, maar ik denk wel dat het psychologisch reeds een positieve invloed schept...
Je hoofdpijn heeft zeker ook te maken met je gemoedstoestand. Oh wat herken ik dit toch. Ben niet zeker dat de rest met je eventuele leeftijd te maken heeft hoor. Praat er eens over met je huisarts. Die is het best geplaatst om je hierin verder te helpen en/of door te verwijzen.

Groetjes en sterkte, Steven.