Auteur Topic: Morgen weer controle  (gelezen 2276 keer)

Eowyn

• Bekijk profiel
Morgen weer controle
« Gepost op: december 17, 2012, 06:54:14 am »
Hallo,

Ik ben hier een tijdje niet geweest, omdat ik met een heel ander probleem zit, dat alles opslokt: een hernia. Ik heb drie epidurales gekregen. Bij twee ervan ben ik door te lang te moeten wachten en de pre-op in psychose gegaan, omdat zulke zalen me automatisch terugtrekken naar de situatie in Gasthuisberg, waar onze Senne* in apocalyptische omstandigheden geboren werd en even later stierf. Om de één of andere manier komt dat dat helemaal terug, en mijn lichaam reageert precies als toen: heftig beven, soms overgeven, heel goed weten wat er gebeurt maar niet kunnen communiceren... zeer beangstigend allemaal.
En het ergste: niet één van die epidurales heeft enig effect gehad. Ik loop de hele dag met pijn. Word minstens drie keer per nacht wakker en moet dan rondwandelen, autorijden is een hel. bukken en door de knieën kan niet meer.
Ik ben nu begonnen in een pijnkliniek, maar dat duurt eindeloos lang. Morgen nog drie onderzoeken en pas op 3 januari zal een behandelingsplan worden voorgesteld. Intussen: pijnlijke feestdagen.
Door al die dingen is de kanker wat op de achtergrond  gekomen.

Maar ook morgen moet ik op controle. Ik heb intussen mijn bloed al laten controleren en mijn tumormarkers zijn ok. Dus ben ik er eigenlijk vrij gerust in, ook al is het de eerste controle na de preventieve operatie van juni.

Maar we gaan door, en door, en door...

kris0043

• Bekijk profiel
Re:Morgen weer controle
« Reactie #1 Gepost op: december 20, 2012, 16:59:06 pm »
Sterkte!

groetjes,
kris

gdb

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: december 22, 2012, 12:05:18 pm »
Dag,
Ik hoop dat alles goed was bij je controle. Hopelijk kunnen ze ook je pijn eindelijk eens onder controle krijgen.
Dikke sterkteknuf.
Greet

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 22, 2012, 19:20:27 pm »
hoi eowyn,

hoop dat je controle goed was
en dat er gauw wat aan je pijn word gedaan
dikke steunknuffel
Sabine

Eowyn

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: december 28, 2012, 10:23:15 am »
Alles was goed, de gyne is optimistisch.
Wat de pijn betreft moet ik nog wat geduld oefenen. Donderdag kan ik naar de pijnkliniek en dan zullen ze (hopelijk) een behandeling voorstellen.

Liefs
Eowyn