Auteur Topic: leverkanker  (gelezen 4214 keer)

Mich

• Gast
leverkanker
« Gepost op: maart 22, 2004, 11:37:27 am »
Bij mijn schoonvader is primaire leverkanker vastgesteld. Het gezwel is te groot om operatief te verwijderen; chemo blijkt in het algemeen weinig zin te hebben bij deze soort kanker.
Prognose is zeer somber; in principe wordt morgen (in St Jozef te Gent) zijn situatie door een team van artsen besproken, waarbij aan ons een mogelijke "behandeling" zal worden voorgesteld.

We hebben zeker wel vertrouwen in de behandelende artsen; toch zullen we ook een second opinion vragen. We dachten hierbij naar het UZ van Gent te gaan.

Onze vragen:
- heeft iemand goede referenties in het UZ Gent? Welke?
- Wie heeft ervaringen met deze kanker, en mogelijke "behandelingen" die nog kunnen gebeuren om het (toekomstig) lijden te verzachten?

Alvast bedankt

Anita

• Nieuwkomer
  • *
  • Na iedere donderwolk schijnt de zon
    • Bekijk profiel
Re:leverkanker
« Reactie #1 Gepost op: maart 24, 2004, 06:07:26 am »
hallo Mich
mijn zoon is er 15 en ligt elke week op oncologie uz gent dat is de de dienst waar ze chemo geven in het uz ,we zijn daar echt tevreden je kan er niks misvragen en je krijgt genoeg uitleg over de ziekte van de dr Renard  die is de dr van mijn zoon ook dr denyse op het dagkliniek is een supervrouw ik wens jullie veel sterkte en misschien kom ik jou nog eens tegen
vele groetjes Anita R kuiserke