Auteur Topic: verdrietig nieuws  (gelezen 47063 keer)

Jet

• Bekijk profiel
Re:verdrietig nieuws
« Reactie #90 Gepost op: november 15, 2012, 20:52:31 pm »
Verdorie die kl....kankerbeesten...
Lieve Sabine, heftig.. ze zijn echt onbetrouwbaar en gemeen..

Ik ben ff heel boos.. "t Lost niks op, ik weet het.

En ja, ook dan moet je toch weer verder..  je was en bent snel erbij..en ja, dat heet dan ook nog """geluk"""hebben..

Verdikkeme ""geluk""  is en moet toch wat anders zijn dan dit. Dat=, is mijn eerste gedachte..
en toch...is het ergens wel geluk hebben, al is dat niet het geluk, wat we het liefst onder geluk ..verstaan!
Maar jij gaat strijden...en wij /ik gaan je steunen..
Samen sterk!!
HÈ POWERVROUW!!
Mouwen omhoog en gaan ervoor!!

Warme dikke steun en krachtknuff,
Jet

« Laatst bewerkt op: november 15, 2012, 23:17:47 pm door Jet »

Titti

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: november 15, 2012, 21:21:28 pm »
Sabinetje toch... Pfff...
Zoveel te verwerken ineens :(

Je bent zo moedig en sterk!
Ik bewonder jou!!!!

Vele vele vele vele troost en power knuffeltjes!!!

:-* :-* :-*

Sara1967

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: november 16, 2012, 09:21:33 am »
Lieve Sabine,

het is zoals Fee schrijft : toen ik je uitslag las hier, kreeg ik ook een krop in mijn keel.
Wat is het toch een verschrikkelijke ziekte, de ene dag ben je nog OK, en de dag erna kan
"het" weer de kop opsteken. Het is juist dat, dat ons nooit loslaat, en dat begrijpen velen niet
die het niet zelf gehad hebben. Ze zeggen altijd maar : "ja maar uw onderzoeken waren toch goed,
dus vertrouw er nu maar op dat alles goed zal gaan", maar zie nu : na 6 jaar komt het monster weer terug.....

Ik hoop dat de PET scan uitwijst dat er nergens anders iets zit en ben blij dat je maar 1 dag moet wachten op de
resultaten daarvan.

Ik voel met je mee, zoals iedereen hier zonder twijfel, en hoop dat je niet te veel last zult hebben van de
bestralingen.

Ik durf hier het woord "gelukkig" haast niet te gebruiken, maar toch moet ik het : gelukig ben je er snel bij geweest
zodat er weinig kans is dat het nog ergens anders zit, als je bloed al goed is (ik veronderstel dat je daarmee bedoelt
dat je tumormarkers niet boven de grens van 30 gegaan zijn), is die kans toch heel klein.

Verder wil ik je nog heel veel sterkte toewensen, zeker nu met dat van je broer.
Ik kan me voorstellen dat jij deze dagen door een hel moet gaan, Sabine.

Als ik dit hier zo allemaal lees, word ik zo kwaad, op iedereen die niets heeft !!! Sorry maar het is zo.
Ik wens het niemand toe, maar degenen die niets hebben, zouden wel eens wat mogen leren om soms wat meer
begrip te hebben voor de mensen die het wel hebben. Het wordt vaak zo rap vergeten, als alles goed gaat, maar wat
ze niet weten is dat er binnen in ons, die voortdurende angst blijft.

Heel veel troost en steun van mij ook, Sabine !!!

Sara

abba

• ik voel me een klein angstig vogelke
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: november 16, 2012, 10:00:47 am »
hallo sabine,
wat erg,,,net nu je al zoveel te verwerken hebt, het is zoals Fee zegt: die monsters kunnen elke moment weer oprukken, bij mij was het 4.5 jaar geleden en nu heb ik al 1 jaar chemo, ppfff
verdorie toch, hopelijk verloopt nu alles wat volgens plan en heb je enkel bestralingen nodig, dat doet geen pijn, maar zal wel héél eng zijn,(wééral)
en ja iemand niet nooit met deze K....te maken kreeg  weet niet wat is is om steeds onrustig en angstig te zijn.
ik wens jou en je gezinnetje veel moed in deze trieste donkere dagen,
jij bent hier ons 'moeke' van het forum; voor iedereen een troostend woord of een oplossing bij een lastig probleempje
wij denken aan je
annabel

car

• Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: november 16, 2012, 10:22:15 am »

Hallo Sabine

Pff  Sabinne weer zo veel te verwerken voor jou,
Is toch allemaal niet eerlijk in het leven,
Ik denk ook een beetje zoals Sara,wij hebben onze ellende al gehad en idd degene die denken dat het allemaal voorbij is ,we goed zijn en niet mogen klagen enzo.. zouden het beter eens zelf meemaken, gaan vlug beginnen anders te denken...
Heel veel moed en sterkte in deze weer zo moeilijke tijd Sabine
We denken aan jou
liefs car

mamavan3

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: november 16, 2012, 10:35:44 am »
Sabine

Lieveke, ik had het zo graag anders gelezen...dat gevoel van "terug naar af"...dat komt zwaar binnen bij jullie.
Weet dat er hier een heel leger achter je staat.
De weg neemt een bocht, Sabine...het is een andere weg dan diegene die je wou nemen...maar neem de bocht en vertrouw erop dat er wegwijzers zullen staan, lieveke.

Katrien x x x

duizendpoot

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: november 16, 2012, 15:10:03 pm »
Hey, wat vind ik dat nu erg voor jou, meid. Hopelijk is het alleen "maar" aan je oog.
Maar ja bestralingen op die plaats, zal ook niet min zijn.
Zoals jezelf al aangaf, verminderd zicht is ook niet leuk, want kan en mag je bv nog wel autorijden dan.
En hoeveel is verminderd zicht?
IK zal voor je duimen
Ik denk dat ik na mijn 5jaar nolvadex (ben nu 3 jaar bezig) toch maar verder neem.

Veel sterkte en dikke knuffels
Betty

summer36

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: november 16, 2012, 15:29:55 pm »
Lieve Sabine,zit hier met koude rillingen en tranen in de ogen wanneer ik jouw berichtje lees.Dit is zo oneerlijk.Dat verdomde k-beest toch.Maar ik weet jij bent een sterke madame,ondanks de vele slechte dingen,die nu op je levenspad komen.Jij moet én jij zal vechten.En weet je waarom:omdat hier op het forum een gans leger klaar staat om jouw rechtop te helpen als het eventjes wat minder gaat.Een gans leger dat je terug dat ene zonnestraaltje zal geven op die donkere dag.Een gans leger,alleen voor jou,net zoals jij er nu al zo lang voor ons allemaal bent met raad en steun,dikke knuffel en enorm veel kracht stuur ik jou,indian

StefanieV

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: november 16, 2012, 17:32:45 pm »
Pff, Sabine toch. Soms kan het leven zo onrechtvaardig en oneerlijk zijn. Maar je hebt geen keuze nu, je staat ervoor en ik weet dat je zal vechten tegen het monster! We denken aan je en leven mee.

Groeten
Stefanie

LIBRA

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: november 17, 2012, 11:01:29 am »
Lieve Sabine,

Wat erg allemaal, ik heb me altijd opgetrokken aan je zinnetje naast je naam het jaartal 2006 gaf me altijd moed.  Wanneer ik aan het doemdeken ging , keek ik naar dat cijfer om mij moed in te spreken.

@ Aan Betty.  Ik zei onlangs hetzelfde tegen mijn gyneacoloog van Nolvadex  door te blijven nemen.  Ze zei me , vergeet niet dat dit een hormoon is en dat het nog steeds een medicijn is met zijn eigen bijwerkingen.  Eén ervan is zei ze " bloedingen" en dat willen we ook niet, en dan heb ik het over hersenbloedingen. 

Wat moet een mens doen ???Ik weet het niet meer ik wordt hier niet beter van.....

Vechten Sabine

Libra

gdb

• Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: november 18, 2012, 18:31:09 pm »
Helaba Sabine,
Wat is het toch oneerlijk. Weet even niet wat schrijven, maar wou je toch een hart onder de riem steken. Ik denk aan je. Je kunt steeds bij ons terecht hé. We vechten samen en geven het nog niet op. Hoe gaat het met de rest van je gezin. het is weer een heel zware dobber voor hen ook. Ik weet wat het is. Als zij het moeilijk hebben , hebben we het zelf moeilijk. Heel veel sterkte meisje.
Dikke megasteunknuf,
Greet

creatief

• Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: november 19, 2012, 07:03:02 am »
Beste sabine,

ook ik wil je graag mijn liefste en diepste gevoelens doorsturen. 'Het is toch niet waar!' was ook bij mij mijn eerste gedacht. Maar je kreeg ook positieve punten mee met de vaststelling dat het een uitzaaiing is. Hou je daar aan vast,he, meid! We wachten samen met jou de uitslag van het verdere onderzoek af.

Heel veel knuffels!

creatief

klavertje

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: november 19, 2012, 13:01:57 pm »
Lieve Sabine,

Waarom???
Waarom mogen die andere mensen gezond zijn tot hun...80 jaar...100jaar en geen diep verdriet meemaken???
Waarom moet een jonge vrouw als...jij...wij...ik...dit allemaal meemaken ???
Het is echt niet eerlijk verdeeld in het leven...kan er van mee spreken :'( :'(
Maar één ding weet ik zeker Sabine,wij zijn sterk...we moeten wel hé ;)En wij kunnen relativeren...wij begrijpen mekaar zelfs dat we mekaar nooit ontmoet hebben.
Probeer zo hard mogelijk te vechten tegen het (BEEST) mooie sterke VLINDER!!

Heel veel liefs
Nathalie x

Isidora

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: november 20, 2012, 23:16:39 pm »
ik ben hier in nieuweling omdat ik het pas 3 weken meemaak wat jullie al meegamaakt hebben of meemaken,
voor mij is het nu een grote steun dat ik dit gevonden heb, mijn borst is ondertussen geamputeerd, mijn chemo start binnen 3 weken, bang afwachten, als ik dit allemaal lees denk ik omg, we mogen er niet aan denken, moeten pos blijven,ben iemand die altijd zeer possitief was, ja ok nu ook maar anders, nu ben ik super bang, want moet vechten, ale mijn lichaam...Als ik dit lees denk hoe moedig mijn lotgenootjes zijn, hoe sterk we kunnen worden, een mens besef toch veel als we het meemaken....
Het leven is echt niet simpel.
Ik heb bewonderingen voor jullie :-) het doet mij allemaal wat en het leven is niet eerlijk.
Mijn mama heeft het 1 jaar geleden meegemaakt nu maakt haar dochter het mee, dus voor haar 2dekeer, maar kan niet met haar praten hoe ik mij voel...Ale mama praat er niet graag over, ze heeft mij wel aangemoedigd voor de operatie :-)
Daarom dat ik dit ben beginnen te zoeken en te lezen, en het doet mij wat.
Ikzelf ben 31 en ben op zoek naar lotgenootjes omgeving limburg.Hopelijk helpen jullie mij hoe ik verder kan :-)

Veel sterkte voor iedereen en een dikke knuffel
Van Dora

Ben blij dat ik dit gevonden heb, en wil meewerken met alles  :-)

Sara1967

• Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: november 27, 2012, 07:27:07 am »
Hallo Sabine,

jij hebt gisteren die PET-scan gehad, zeker ?
En vandaag al de uitslag ? Ik duim voor je, dat alles goed is !!

Laat ons snel iets weten he ! xxx

Sara