Auteur Topic: 20-10 2010 -2012  (gelezen 3805 keer)

Jet

• Bekijk profiel
20-10 2010 -2012
« Gepost op: oktober 19, 2012, 23:06:27 pm »
Op 20-10...  was 't onze trouwdag in 2010  ;D

2 jaar verder 20-10-2012  wordt het, zoals het er nu uitziet, onze laatste trouwdag.
Dit is niet wat we planden en op hoopten, toen we na jaren toch besloten om te trouwen.. we gingen voor minstens 10, maar het liefst nog voor 20 jaar.. nog samen om te genieten.. (al was dat laatste toen al niet reëel)
Zoals ik ook wel vaker schrijf... het leven komt en gaat en neemt daarbij zijn eigen route..
Dat deed het bij ons gelijk al op onze huwelijks reis.. en die rit gaat steeds sneller en sneller..
Daardoor werd de tijd die er voor samen kon komen,  korter en korter..
Ons aantal  huwelijksjaren en tijd zal niet zijn wat we graag hadden.. maar toch is het goed zo!
 Kwaliteit in het samenzijn, is altijd nog belangrijker dan veel tijd, vol onnodige pijn en nare strijd!!
Dus maken we er een super klein aangepast feestje van..  
Vandaag al de voorpret van wat  op het menu kon komen.. kiezen.. aanpassen enz.. en morgen hopen dat het net zo goed smaakt als dat manlief verwacht.. ;) En dat gaat absoluut lukken.. we zijn breed  in mogelijkheden die snel aangepast kunnen worden  :D.
Samen met een goed stel vrienden ff 't glas heffen, niet denken aan wat er komt, maar genieten van wat er is en was en de tijd die we nog krijgen..!!  
In onze trouwdatum zit het wellicht al verborgen er was geen 3..
en dus zijn we morgen ook super blij met onze  2de huwelijksverjaardag!!

Dromen zijn mooi, de werkelijkheid , tja, dat is waar we mee gaan en moeten dealen!!

20-10  is en blijft een dag om te genieten!!
Lieve allemaal.. geniet van het leven.. bij de een is het lang.. en bij de ander even!!
Gelukkig weet je nooit zeker hoeveel tijd je wordt gegeven.. ;)
Maar eerst is het 20-10-2012.. ;D
En daar proost ik alvast op!!
Jet

rietepetiet

• Bekijk profiel
Re:20-10 2010 -2012
« Reactie #1 Gepost op: oktober 20, 2012, 14:15:04 pm »
Geniet vandaag met volle teugen van jullie feest. Ik wens jullie nog heel veel warme,intense en intieme momenten toe en het liefst zo lang mogelijk. Dikke en warme knuffel voor jullie allebei

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 20, 2012, 14:20:39 pm »
hoi dappere dodo

kom je even gelukwensen, ik hoop dat jullie nog vele
mooie intense momenten mogen hebben
dikke warme krachtknuffel voor jullie beiden
en ik hef het glas ook naar jullie op en proost even mee
xxx Sabine

summer36

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 20, 2012, 15:20:19 pm »
Ook van mij heel veel gelukwensen en heel veel goede,positieve kracht,knuffel

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: oktober 21, 2012, 13:47:23 pm »
 ;D Dank voor de geplaatste gelukswensen..

20-10-2012 is een fijne dag geweest..
Manlief heeft 300% genoten van het bezoek van zijn vriend en vrouw, die er bijna 500 km voor gereden hebben gisteren.. Super lief, en waardevol.
"t Was vermoeiend, maar goed voor ons beiden.
Dat we vandaag..wat meer rust in moeten bouwen, was het dubbel en dik waard!
Manlief met name vermoeid, ik door de ferme verkoudheid die al enige dagen mij eigenlijk te veel plaagt.. en waar ik geen tijd voor heb/had maar wel veel minder fit van ben.
 Zondag.. is vandaag een rustdag..geen acties , geen ziekenhuistelefoontjes, geen thuiszorg, gewoon ff "normaal" met z'n tweetjes waarbij niks moet.. Een luilakkendag,  dus een  bijkomdag! :D
Wat morgen komt is vandaag niet aan de orde ;)

enit

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: oktober 21, 2012, 14:47:19 pm »
Lieve Jet, ik lees nu pas je bericht... Kom niet meer zoveel op forum. Te moe, te ziek...Ik ben blij dat je een goede dag gehad hebt. Inderdaad, de boodschap is om te genieten, gelukkig  zijn met de tijd die je rest.Van harte gelukgewenst met je huwelijksverjaardag
Lieve knuffels
Tine