Auteur Topic: Mijn moeder  (gelezen 16702 keer)

halmickey

• Bekijk profiel
Re:Mijn moeder
« Reactie #30 Gepost op: september 21, 2012, 18:33:12 pm »
hoi Eowyn

fijn voor je mama dat ze geen stoma hoeft, een kleine stap in de goede richting. Hoop dat ze goed herstelt nu van de ingreep en vlug naar huis mag en geen al te zware nabehandeling hoeft te krijgen, zodat haar lichaam wat rust krijgt.Ik brand nog alle dagen een kaars voor alle kankerpatienten we zijn met zovelen.
Een dikke knuffel voor jou en je mama we hebben er tenslotte maar een.
Christine

Eowyn

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: september 26, 2012, 07:48:10 am »
Mijn moeder heeft de eerste dagen enorm afgezien. Maar nu gaat het de goede kant op. Gisteren voor het eerst een boterham na anderhalve week water, bouillon en pudding. Het maakt een ander mens van haar!

Voor nieuws over nabehandeling blijft het wachten tot eind deze week.

Zelf heb ik steeds meer last van mijn rug, de pijn wordt steeds erger en erger, maar zit telkens op andere plekken, gaande van halverwege mijn rug tot halverwege mijn been, soms met uitstralingen tot in mijn  voet.
Ik weet dat ik een bulging heb, en vermoedelijk komt het daar vandaan. Maar zo erg heb ik het nog nooit gehad, want het gewricht, de spieren en al wat daarbij hoort is allemaal ontstoken.
Ik krijg alternatieve behandelingen, maar tot mijn spijt is er dit keer niets dat helpt, en zo is het al van kort na mijn operatie. (juni)
Af en toe steekt het angstmonster op: toch geen uitzaaiingen?

Misschien toch maar weer eens een bloedafname? Want het is intussen toch al 3 maanden geleden, en de volgende controle is pas in december...

Eowyn

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: september 28, 2012, 18:13:02 pm »
Wat we vreesden is werkelijkheid geworden: ze moet weer aan de chemo. Minder agressief dan vorige keer, maar wel zes maanden lang. Daar ziet ze enorm tegenop. En wij ook... ze heeft zich al zo moeten weren de vorige keer...

Kath

• Nieuwkomer
  • *
  • diagnose eierstokkanker in 2012, herval in 2020
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: september 28, 2012, 18:47:14 pm »
Beste Eowyn,
verschrikkelijk nieuws, goede moed en kracht gewenst in komende periode.
Ik leef met julie mee
Kath

halmickey

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: september 29, 2012, 11:31:52 am »
hoi Eowyn,
geen al te goed nieuws voor jullie, maar toch de moed niet verliezen, ga ervoor veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie allemaal we zijn hier allen om jullie te steunen.
groetjes christine

creatief

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: september 30, 2012, 10:10:58 am »
hallo eowyn,

komt hard aan he, net als je een beetje opluchting kan binnenlaten in je gevoelens, te horen krijgen dat er opnieuw chemo komt.

Hou de moed er in, de chemo is minder agressief. Put daar al wat moed uit.

Ik wou dat ik via deze weg wat positieve energie kon doorsturen voor u en je mama.

Sterkte!

creatief

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: september 30, 2012, 12:47:55 pm »
hoi Eowyn,

toch slecht nieuws, goed dat het mindere agressieve chemo is, maar komt toch weer keihard binnen hé
ik wens jullie veel sterkte toe, en probeer er de moed in te houden
hoe zwaar het ook is
dikke moedgevende knuffel
xxx Sabine

gdb

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: september 30, 2012, 13:39:44 pm »
Hoi Eowyn,
Ik lees hier juist het hele verhaal. Wat is dat balen zeg. Het houdt ook nooit op bij jullie. Het is gewoon niet eerlijk hé. Waarom moeten we toch telkens weer die weg op. Dat is iets waar we nooit een antwoord op zullen krijgen hé. Ik wens jullie heel veel sterkte om te blijven blijven vechten.
Dikke knuf,
Greet