Auteur Topic: Kwaadaardige tumor op de mondbodem  (gelezen 3449 keer)

birgit

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Kwaadaardige tumor op de mondbodem
« Gepost op: augustus 21, 2012, 14:42:00 pm »
Ik ben sederd 3 weken geopereerd van een kwaadaardige tumor op de mondbodem. Daarbij zijn ook alle halsklieren links verwijderd. Het eten gaat nog moeilijk en ook de mond kan nog niet ver geopend worden. Ook heb ik nog veel pijn in mond en hals. Ze hebben alles kunnen verwijderen en ik hoef voorlopig geen radiotherapie. Ik heb wel ook kliertjes op de longen maar ze zijn er voorlopig gerust in. In oktober terug longonderzoek. Zijn hier mensen met hetzelfde probleem???? Graag wil ik meer weten over mijn kanker.

vremymoe

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Kwaadaardige tumor op de mondbodem
« Reactie #1 Gepost op: september 15, 2012, 14:08:32 pm »
Hallo Birgit,

Bij mij is het reeds 1 jaar geleden sinds de operatie, dus eigenlijk nog niet zo lang geleden. Ik heb mij ook reeds op verschillende manier proberen te informeren over dit soort kanker, maar zonder veel resultaat. Ik ben wel bereid mijn ervaringen met jou te delen en, indien je geïnteresseerd bent, zo proberen je door je eerste jaar te loodsen.
Ik wil je wel waarschuwen dat het niet simpel zal zijn zonder hulp van buitenaf zoals intensieve logopedie en (dit heb ik wel gemist) psychologe.
Dus laat maar iets weten en in ieder geval heeeel veeeel moed!!!!