Auteur Topic: ontgiftigen na chemo  (gelezen 5401 keer)

abba

• ik voel me een klein angstig vogelke
    • Bekijk profiel
ontgiftigen na chemo
« Gepost op: augustus 16, 2012, 20:38:09 pm »
hallo lotgenootjes
via via heb ik tijdje geleden, vernomen dat je met een doodgewoon keuken middel uw lever en nieren kunt ontgiftigen,
het gaat om natriumbicarbonaat= kost ongeveer 3 euro in de meeste grootwarenhuizen : is een geel strooibusje

je moet er 4 soeplepels van  in je bad doen op 37 gr en er zo een half uurtje blijven inzitten (of 20min)
ik heb al een maand of 2 gedaan, of het helpt weet ik niet,
mischien zijn er onder jullie die er nog wat over gehoord hebben, iedere tip is welkom
om deze vreselijke ziekte te  bestrijden,
groetjes
annabel

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
Re:ontgiftigen na chemo
« Reactie #1 Gepost op: augustus 16, 2012, 20:50:49 pm »
hoi Annabel,

heb ik nog niet van gehoord maar je kan maar proberen hé,
wel een probleem als je geen bad hebt ;)
toen ik aan mijn hormonenkuur begon deed ik om de 2 maanden een ontgiftigingskuur
dit op aanraden van mijn kinesiste, sedatief pc nam ik daar voor
hielp wel goed
groetjes Sabine

Kath

• Nieuwkomer
  • *
  • diagnose eierstokkanker in 2012
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 16, 2012, 21:32:19 pm »
Dag Annabel,

Om mijn lichaam te ontgiften ga ik naar een voetreflologe, die specifiek aandacht heeft voor lever en mild. Daarnaast natuurlijk véél drinken. Ik heb me nu ook net de Yogi tea 'Detox' aangeschaft en drink er vaak van..een eenvoudig huismiddeltje dat hopelijk vruchten afwerpt.
Heb nu mijn 4e chemo net achter de rug, dus is ook voor mij terug vanuit een put naar omhoog kruipen....die kankers hebben inderdaad een grote impact op ons leven.

Vele groeten en goede moed

Kath

Kath

• Nieuwkomer
  • *
  • diagnose eierstokkanker in 2012
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 24, 2012, 00:00:04 am »
Nog een ontgifter is rode bietensap. Zou in homeopathe als anti-kankermiddel worden gebruikt. Heeft zuiverend effect op lever en bloed. te koop in elke natuurwinkel. Het proberen waard, vind ik, heb deze avond het 1e glas achter de kiezen...kan niet zeggen dat het lekker is maar valt ook niet tegen...

groeten
Kath

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 24, 2012, 14:42:34 pm »
rode bietensap, heb ik nog gehoord, maar lijkt me wel vies om te drinken
dat ik voor te ontgiften nam heet silymax 3, niet sedatief pc, vergissing van mij
groetjes Sabine

abba

• ik voel me een klein angstig vogelke
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: augustus 26, 2012, 11:12:15 am »
hey
ik ben vergeten te vermelden dat het bad mett natriumcarbonaat  wel moet genomen worden de dag van de chemo zelf, zou zijn om al de giftige stoffen van de chemo vlugger uit je lichaam te verwijderen,
heb het al paar keer gedaan, maar soms ben ik té moe na de chemo om nog een half uur in het bad te blijven zitten

ondertussen ben ik nu weer zeer misselijk, gaat niet over, ik voel dat ik het allemaal niet meer zo aan kan, ben het beu, ik kan niks meer, zo moe, heb nu al 17 chemo's binnen...........
mijn bloed was goed  zei de dokter, maar ik voel me erg zwak,
eten begint nu een probleem te worden, ik heb nergens zin in , kan het niet zelf klaarmaken want dan ben ik al misselijk en aan het braken, maar ik kan toch niet alles aan mijn man overlaten ?
 en ik kan ook geen hele dagen youhurt of soepjes eten, daar kon ik ook geen gram van bij.
ook de eentonigheid van de dagen begint zijn tol te eisen, ik heb nergens nog zin in, want ik kan gewoon niet meer zelf op stap, willen wel...

en dan het weer.....terwijl ik dit neerpen valt de regen met bakken uit de lucht, en wind en waaien, keelpijn gaat niet over en denk dat ik nu ook weer verkouden ga worden, verleden maand heb ik 5 weken gehoesten ben ik in zieknhuis opgenomen, tja de éne week is het 38gr en nu amper 20.
oei dit was weer een klaagmail, maar ik moet het soms van me afschrijven
groetjes aan allen
annabel

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: augustus 26, 2012, 11:31:08 am »
Hèy Annebel...

Dit is een spoedbestelling...

Ga eens goed zitten..spreidt je armen en vang.... eerst een helle dikke knuff..en dan de ZON...
Laat het buiten maar regenen dat het giet... Zo heb je, je eigen zonnetje!!

Kan niet bestaat niet!!  Wil niet wel!! ::)
Als je man het koken ook erbij wil doen..met wat aanwijzigingen eventueel van jou...dan KAN dat echt wel..  Laat hem zijn gang gaan, straks als je, je weer wat lekkerder voelt...ben je zelf weer aan de beurt!!

Fijne dag, maak er wat van.. 
Dikke knuff Jet.

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: augustus 26, 2012, 13:20:38 pm »
Hé Annabel,

kom hier maar van je afschrijven, dat heb ik ook altijd gedaan en deed me zo goed
we zijn er hier voor jou, kan best geloven dat het zwaar voor je word
geen fut meer, moeilijk eten en zo

ook ik kom je een dikke dikke, lieve, hartverwarmende en opbeurende knuffel brengen
kan er dat nog bij, want na die enorme knuffel van Jet zal je al overspoeld zijn
voel je onze knuffels al aankomen
tijdens mijn chemokuren kookte mijn man ook altijd, ik kon het ook niet
zat dan te braken boven mijn kookpotten en dat kon mijn lieve schat niet aanzien
laat hem maar doen nu, dat hij jou maar goed verwent nu, heb je nu zo nodig
dikke kus
xxxx  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Sabine