Auteur Topic: MIN VERHAAL  (gelezen 5372 keer)

trolletje

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
MIN VERHAAL
« Gepost op: juli 25, 2012, 13:11:32 pm »
Eigenlijk wil ik geen vraag stellen, alleen mijn verhaal even delen met anderen die in hetzelfde schuitje zitten.
Laat ik me even voorstellen, mijn naam is Gisele, ben 60 jaar en mijn verhaal begint in 2000, na heel wat ongemakken met de stoelgang eindelijk een dokter geraadpleegd, resultaat een darmoperatie, bleek het darmkanker te zijn. Na een preventieve chemokuur herstelde ik tamelijk goed zonder grote bijwerkingen. Tot ik in 2002 weer last kreeg
terug een operatie maar was geen kanker wel een darmopstuctie, dus geen chemo en ik hertselde heel goed.
In 2007 na enkele klachten van kortademigheid werden er tumoren in de longen gevonden, na biopsie blijken het uitzaaingen te zijn van de darmkanker.
Er volgt een operatie waarbij een vierde van de longen weg word gehaald, daarna chemo met alle bijwerkingen, regelmatig zware bloedingen met opname tot gevolg.Ik kreeg wel in de zomer en rond nieuwjaar een rustperiode van een paar weken, begin dit jaar keijg ik te horen dat de chemo geen resultaat meer heeft en me meer kwaad doet dan goed.
Dan kreeg ik Vectibix, weinig of geen bijwerkingen behalve zeer droge huid wat wel onder kontrole bleef met smeermiddeltjes, helaas kreeg ik begin deze maand te horen dat het geen effect heeft op de tumoren, deze blijven toenemen en groeien.
Nu wordt ik naar UZA gestuurd om mee te doen aan een studie met nieuwe medicijnen, weeral hoop!!!

enit

• **
    • Bekijk profiel
Re:MIN VERHAAL
« Reactie #1 Gepost op: juli 25, 2012, 14:28:38 pm »
Moedig van je... Reeds zo moeten vechten.... Toch blijf je een optimist aan je verhaal te horen. Hou ons op de hoogte. Wij duimen voor je dat de medicatie deze keer helpt.

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juli 25, 2012, 19:51:43 pm »
Hoi Trolletje ;)

Grappige nickname..  :D  (mag wel geschreven worden toch!!)
Humor hebben is zowiezo al een extraatje in het leven..
Je hebt al een hele weg afgelegd... met ups en dows..
Dapper, om toch weer hoopvol te zijn..en dat je gaat instappen in een studiemedicijn.

Het is altijd een tegenvaller als ze gaan zeggen dat de medicatie of chemo niet doet of meer doet wat er van verwacht wordt. Heel herkenbaar... met mijn man.

Laten ze er maar snel mee van start gaan, en laat het, nou net.... het juiste remmende middel voor jou zijn.. dat is mijn positieve wens voor je..

Heel veel succes en sterkte voor de komende periode..
Hoop geeft kracht!!
Jet

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 31, 2012, 12:53:27 pm »
Hallo Trolletje...

Het is een beetje stil...op je toppic..
Hoe gaat het met  je?
Hopelijk niet te ziek van de nieuwe medicatie of is die nog niet gestart?
Via dit berichtje ..stuur ik je veel power, moed, energie en draagkracht..

Hoop doet leven...niet vergeten!!

Warme groet,
Jet