Soorten kanker > Longkanker

Imuuntherapie

(1/2) > >>

LIBRA:
Ikzelf zit op dit forum omdat ik borstkanker heb oktober 2011 50 jaar op 6 juni 2012 vernamen wij dat mijn broer ongeneeslijke longkanker heeft 56 jaar met uitzaaiingen naar bot en lever.  De dokter stelde voor om een stuk tumor op cultuur te zetten om te kijken of mijn broer in aanmerking zou komen voor Imuuntherapie anders zou het chemo zijn, weliswaar altijd maar om zijn leven te rekken niet te redden zolang er iets aanslaat.  Nu wachten wij al 18 dagen op een antwoord men had gezegd tussen de 10 tot 12 dagen.  Heeft iemand hier ervaring mee is dit onrustwekkend dat het zo lang duurt.  Mijn broer wordt erg ongeduldig.  We hebben verleden week gebeld en de dokter zei dat we moesten wachten tot eind van die week begin deze week. Vandaag nog niets.

Jet:
 >:( Hoi Libra...
Wachten...doet wat met een mens.. maar nog meer zodra de verwachtte tijd om is en er nog gewacht moet worden..
Niet te doen... maar ook niet aan te ontkomen zo als bij jullie nu.
Hopenlijk...morgen bericht. Als de kans zich voor doet, zou ik dit wel bespreken..
Ze kunnen dan beter een wat ruimere tijd opgeven die gaat kloppen dan te krap.
De onderzoeken moeten wel goed de tijd krijgen..zodat de uitslag ook correct is.
Een dikke rust en wachtstress verminderende knuff voor jullie.
Jet ;)

sonny:
bij mijn man hebben ze ook geprobeerd om hem deze therapie te laten doen, ik heb al twee gevallen gehoord dat ze van de kanker genezen zijn daardoor, maar niet iedereen komt er voor in aanmerking, op dit moment zijn er maar weinig die die therapie kunnen laten doen, er moeten bepaalde cellen goed zijn voor je het kunt doen. Maar die therapie brengt ook veel nadelen met zich mee, zo weet ik van die twee gevallen dat ze beiden uiteindelijk niet meer konden lopen door die therapie en in een rolstoel terecht kwamen, die mensen hebben maanden zwaar moeten revalideren om weer te kunnen beginnen lopen. De immuumtherapie is wel heel goed en zal nog wel verbeteren maar men moet ook de bijwerkingen ervan er bijnemen

nada:
hey,

ik zelf heb ook uitgezaaide longkanker en de prof liet ook al eens het woord imuuntherapie vallen.
Momenteel ben ik al sinds 31 juli 2015 klaar met mijn 6 chemo's en ben tot nu toe nog altijd oke.
Binnen 14 dagen terug onder scan om te kijken of alles rustig blijft. Bij mij blijven ze altijd vaag over het volgende dat ze gaan doen indien de tumoren weer wakker worden. Wat moet je juist hebben om in aanmerking te komen? Ik ben in behandeling in UZ Gent. En ben altijd angstig dat het opeens daar terug is.
Veel sterkte voor jullie

krietje:
Hey,

Al dat wachten dat vonden wij het ergste van al. Heb je al geprobeerd om naar de dienst zelf te bellen? Ja waarschijnlijk wel natuurlijk.
Ik kan de frustratie van je broer wel begrijpen hoor.
Bj mijn man was er gen sprake van immuuntherapie. Mijn man was ook in UzGent in behandeling bij professor Simon van Belle.
Ik hoop dat je snel nieuws krijgt en dat je broer in aanmerking komt hiervoor.
Veel succes en sterkte.

Krietje

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie