Auteur Topic: Morgen MRI, 8 juni operatie  (gelezen 17126 keer)

Eowyn

• Bekijk profiel
Re:Morgen MRI, 8 juni operatie
« Reactie #30 Gepost op: juni 11, 2012, 20:52:08 pm »
Hallo, hier ben ik weer.
De operatie is veel beter meegevallen dan de vorige keer.
Het ontwaken was heel normaal, dus warrig en overgeven. Maar nu voel ik me fysiek redelijk goed.
Mentaal is iets anders. Al een jaar moet ik zo veel mogelijk zwijgen over kanker, omdat het in mijn onmiddellijke omgeving niet echt bespreekbaar is, zeker niet in mijn gezin of familie. En nu, komt er heel veel boven. Heel veel tranen, heel veel verdriet, heel veel woede ook. Gelukkig zijn ze hier heel begripvol en staan ze met een team klaar om me te helpen.

Slapen lukt hier niet. Voor vanavond heb ik en paardenmiddel gekregen. De drainage en het infuus zijn er ook uit, dus vermoed en vooral hoop ik dat ik eindelijk een rustige nacht tegemoet ga.

Liefs,
Eowyn

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: juni 11, 2012, 21:46:53 pm »
 :D Eowyn,
 Mooi ..dat het zo goed is gegaan.. dat is positief nieuws..
Mentaal... komt het ook wel goed, uit je verdriet , onmacht en boosheid.
Laat die tranen maar komen en zo je koppie opkuisen.. Geef het ook voldoende tijd!!
Hoop dat je toch een redelijke nacht hebt/had.. en zo (morgenvroeg) weer wat meer energie!
Dikke krachtgevende knuff,

Liefs, Jet

gdb

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: juni 12, 2012, 10:51:37 am »
Hoi,
Het verdriet moet er toch een keer uitkomen.Het is ook beter, opkroppen is echt niet goed voor je lichaam. Ik ben blij dat je daarin nu goed opgevangen wordt. Hopelijk kan je nu ook al beter slapen, want als je moe bent heb je het psychisch ook moeilijker. Je hebt nu energie nodig om al je verdriet te verwerken. Laat nu maar komen wat komt, zodat je kan verwerken en dan zal je het nadien ook veel beter aankunnen. En je weet als je thuis bent, kan je steeds bij ons terecht. Je staat er niet alleen voor.
Heel veel dikke troostgevende knuffels,
Greet

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: juni 12, 2012, 12:58:15 pm »
hoi Eowyn,

fijn dat de operatie goed is verlopen
goed dat je verdriet eruit komt nu, alles blijven opkroppen is niet goed
het moet eruit, laat je tranen nu maar komen,
goed dat ze je daar héél goed opvangen