Auteur Topic: uitzaaiingen hersenen= bestralingen!!  (gelezen 23136 keer)

abba

• ik voel me een klein angstig vogelke
    • Bekijk profiel
Re:uitzaaiingen hersenen= bestralingen!!
« Reactie #30 Gepost op: juli 04, 2012, 15:57:19 pm »
hallo
inmiddels vandaag 12e chemo gehad, ik ben het zoooo beu aan het worrden hé, en ben zooo moe;
ik had weer een vervangdokter omdat mijn oncologe andere dokter moest vervangen die in verlof was, ik ben vandaag nie veel wijzer geworrden, deze dokter was steeds maar op de pc mijn dossier aan het lezen, en zei maar nieets, alsmaar lezen,alles bleef hetzelfde zei hij zoals verleden week
pff ik zou zo graag eens beter nieuws hebben dat zou me wat meer moed geven, het is goed weer nu en ik kan bijna niets dan rusten, endaardoor gaat mijn rug op den duur dan weer stijf zijn soms loop ik als een oud vrouwke
en dan mijn eten= niets is lekker, ben soms misselijk van de geuren van het koken
ik ben ook zo moe dat niet zomaarr alleen ergens heen kan stappen, ben soms zo wankel en wil niet vallen
en zo  wekelijks chemo is zwaar, soms heb ik het gevoel dat ik een abonement heb in het ziekehuis, is eigenlijk wel zo..
ik gan numaar weer wat rusten en sebiet wat eten maken, maar wat ?
enkel iets zoet of youhurt gaat er beter in, of fruit, maar ja ik moet toch ook warm eten hé
groetjes
annabel

rikkertje

• **
    • Bekijk profiel
Re:uitzaaiingen hersenen= bestralingen!!
« Reactie #31 Gepost op: juli 16, 2012, 12:08:04 pm »
Ik begrijp je zo goed Annabel.
Heb het allemaal meegemaakt en kan me dus echt een beetje in je leventje inleven.
Gelukkig gaat het momenteel wat beter, maar dan vraag je je weer af: 'hoelang'. Conditie is nog steeds -0, ik vrees dat het lang zal duren vooraleer ik terug wat heb opgebouwd. Ik doe nochtans heel hard mijn best, maar wordt altijd teruggefloten.

Wat mij smaakte tijdens de chemo en de bestralingen was bouillon. Maar zo is dat bij iedereen weer anders.

Ik hoop dat je straks ook weer een periode krijgt dat je wat minder vaak naar het ziekenhuis moet. Het kan hoor, ook al zie je nu niet het einde van de tunnel.
Ik telde aan het eind van vorig jaar hoe vaak ik in het ziekenhuis was: 68 keer!!! Meer dan gemiddeld 1 keer per week. Vanaf deze maand mag ik 4 weken wachten, maar vorige week was de eerste week dat ik niet moest gaan en dan kreeg ik toch wel een koortsaanval zeker. Wss. een gewone darmontsteking, maar voor kasplantjes als we geworden zijn is dat direct gevaarlijk.

Gelukkig ook weer voorbij.
Ik duim voor je!