Auteur Topic: Mijn tumoren verspreiden zich razendsnel.  (gelezen 48646 keer)

abba

• ik voel me een klein angstig vogelke
    • Bekijk profiel
Re:Mijn tumoren verspreiden zich razendsnel.
« Reactie #15 Gepost op: maart 28, 2012, 14:20:17 pm »
hallo greet
inderdaad zéér zware noten om te kraken, iedereen zegt wel 'vechten ' maar hoe doe je dat als je lichamm niet mee wil ? ik ben zelf  ook wat depri :
ikzelf zit ook in een akelijke situatie, na 4.5jaar borstkankervrij te zijn  en na de nodige onderzoeken scanns enz  werd terug kanker vastgesteld in november,met uitzaaiingen in lever, botten in longen ..... op 1 decmber al gestart met chemo ( een nieuw amerikaans middel met heel goede resultaten ,) geen bijwerkingen en geen haarverlies , ik heb nu ondertussen al 5 ladingen gehad en de tumormarkers zijn goed gedaald......maar...mijn rode bloedplaatjs zijn zo gedaald dat de 5e chemo een week moest uitgesteld worden , toen stonden ze ook laag maar heb toch de chemo gekregen,  bij de 6e weer zelfde scenario =1 week uitstel  en deze morgen weer naar ziekenhuis voor de 6e chemo, wéér niet gekregen, omde plaatjes nog steeds veel te laag staan,  wat nu ...? om beter worden moet je chemo hebben, maar telkens ze deze niet geven krijgen die rotbeestjes terug wat meer armslag hé,
mischien ook eens navraag doen in uw ziekenhuis naar T-DM1 of traztuzumab het is nog in testfase maar werkt wel goed vind ik, enfin iedere strohalm is goed hé,
ik duim ook voor u in deze moeilijke periode
annabel

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: april 04, 2012, 23:26:41 pm »
 ??? Greet... hoe gaat het??
Ik denk aan je...wel door blijven knokken!!

Veel liefs en power,
Jet

gdb

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: april 10, 2012, 18:25:52 pm »
Dag lieve lotjes allemaal,

Neefke ik hoop dat je nog lang deel zal uitmaken van je kleinkindje. Het is alvast een doel om te blijven vechten hé.
Annabel: Dat gevoel heb ik nu ook. Voorlopig heb ik geen behandeling en dan denk ik ook, die lelijkaards hebben nu weer vrij spel hé. Maar je kan maar doen wat je lichaam aankan en dat doen we. We vechten uit alle macht en hopen dat we ze toch nog even kunnen stilleggen. Momenteel hebben ze reeds navraag gedaan in UGent en in Leuven, maar kom ik voor niets in aanmerking. Binnen 2 weken doen ze terug de scan om de groeisnelheid te bepalen en hopelijk valt er toch nog iets uit de bus.
We zijn net terug van 11 dagen Egypte. We moesten even weg uit de realiteit. Normaal gingen we in Juli op reis, maar omdat we niet weten hoe het dan met mij zal zijn, hebben we het maar niet uitgesteld. Moest ik kunnen instappen in een studie, mag dit niet onderbroken worden en dan konden we dit jaar weer niet op reis gaan.
We hebben heerlijk genoten van onze reis. Geen zorgen en enkel genieten. Heerlijk!!!  De zon heeft ons erg deugd gedaan en de batterijtjes zijn weer een beetje opgeladen.
Genieten hé, van elk moment dat we kunnen.
Bedankt lieve lotjes.
Dikke knuffels;
Greet

mamavan3

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: april 13, 2012, 08:21:31 am »
Greet,

Zo goed voor jullie dat je direct op reis bent gegaan. Je dochtertje zal wel blij geweest zijn. Ik heb al veel aan je gedacht...
Ik wens je alle kracht toe, uit de grond van mijn hart, Greet...

Katrien.

whoopi

• Kanker is als een achtbaan.Het ene moment zit je h
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: april 13, 2012, 11:10:48 am »
Lieve Greet,

Wat een kanjer van een vrouw ben je, doe zo voort.
Ik steun je , bewonder jou, stuur je vele knuffels!!
Ook ik heb borstkanker sedert 9/10/2009 en wordt deze zomer voor
de 1 ste keer oma!!
Ook denk ik soms "haal ik het", maar het moet want ik heb een schat
van een zoon en een ontzettende schoondochter die ik als mijn eigen dochter
kan beschouwen!!Zij verlangden al jaren naar een kindje!!
Veel goede moed , je bent steeds in mijn gedachte!!!
Hartelijk Whoopi.

vify

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: april 13, 2012, 20:18:32 pm »

Hoi Greet
Heel veel sterkte nog en blijf vechten gelijk je nu bezig bent laat die rotdingen niet over je beheersen
Ik duim dat de scan je wat goed nieuws brengt en  dat ze in Leuven nog met iets afkomen voor je, heb zoveel goede dingen van daar gehoord
liefs viviane

ria13

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: april 17, 2012, 21:05:12 pm »
Heel veel sterkte!!!

Kleintje

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: april 18, 2012, 10:51:43 am »
Hallo Greet

Ik wou je ook heel véél sterkte wensen!!!!!!

gdb

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: april 21, 2012, 15:54:44 pm »
Hallo lotjes,
Ik kreeg gisteren nieuws van Leuven. Er is momenteel geen enkele studie waar ik in kan. Er is nog 1 soort chemo die ze kunnen proberen, maar ze geven me niet veel hoop(carboplatinum en gemzar). Ik moet wel eerst de scan afwachten. Ze zouden willen wachten tot het weer meer uitbreidt vooraleer te starten, omdat ze mijn lichaam eerst wat rust wilen geven. Maar dat is weer dubbel hé, nu doet het maar weer zijn ding en langs de andere kant, als mijn lichaam het niet aankan is het ook niet goed. Intussen heb ik ook iets gehoord van ozontherapie bij een meneer in waarschoot. Heeft iemand daar ervaring mee of daar al van gehoord. Het schijnt een goede ondersteuning te zijn en zou zelf het effect van de chemo kunnen verbeteren. Een mens zou vanalles proberen hé. Ik voel me eigenlijk redelijk goed momenteel, de reis heeft me echt goed gedaan. Ben wel nog heel moe en soms misselijk, maar ik vrees dat ik daar niet meer vanaf zal geraken. Ik blijf vechten.
Dikke knufs aan iedereen.
Greet

vify

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: april 23, 2012, 08:56:34 am »
Greet wat ben je sterk pfffff je doet me denken aan een ander lotje van ons
Ik duim heel hard voor je dat het niet te snel vooruit gaat en je lichaam even goed kan rusten dat je die laatste optie goed gaat doorstaan en wat voornaam is dat de oncoloog ongelijk gaat krijgen en deze therapie wel gaat aanslaan
Een dikke sterkteknuffel voor je

abba

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: april 23, 2012, 21:25:14 pm »
hallo greet
ik heb ook al gehoord van jos loete in waarschoot, ik ben juist terug van een weekje vakantie en de week ervoor had mijn zus me over hem verteld hij heeft al vele terminale kankerpatienten  behandeld met goede resultaten,( hij behandeld ook vele gewone mensen  preventief ) ik heb hem ook al aan de tel. gehad,
hoe het juist in zijn werk gaat week ik niet, hij praat wel tamelijk vlug en ik heb niet alles begrepen,
ik heb deze middag hem een sms gestuurd voor een afspraak te maken, het is wel een heel eind, maar ik wil wel eens horen wat hij alllemaal kan en doett,
kijk eens op google ; tik in ; jos loete en je kunt hem dan een mail sturen,
als ik nieuws heb of meer weet geef ik js een seintje
nog een dikke knuffel
annabel

gdb

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: april 27, 2012, 19:32:15 pm »
Bedankt Annabel. Ik ga toch eens mailen. Alle beetjes helpen hé.
Dikke knuf
Greet

abba

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: april 27, 2012, 23:02:25 pm »
hallo greet
wij zijn deze wweek bij jos loete geweest
hij zelf doet geen ozon theerapie, daarvoor werkt hij samen met een dokter uit limburg= dokter jan duchateau uit bilzen,
oop google vind ge ook meer over hem
jos loete werkt met frequentie therapie, das een soort lamp die possiteif werkt op verschillende dingen, gekoppeld aan een computerke, ge moet niets uit doen, en ge kunt tot 4 personen meebrengen kost prijs is wel 150 euro voor 1 uur en het zou wekelijks moeten gebeuren, werkt ook voor gezonde mensen preventief tegen allerlei kwalen , als ge met meer komt is het dus gedeelde kost , want prijs blijft hetzelfde,
ik denk dat hij u  zal doorverwijzen naar dokter jan duchateau die zou volgnes hem al vele hopeloze gevallen hebben behandeld, hij zou ook zo een soort bank ( te vergelijken met een zonnebank ) hebben die je temperatuur verhoogd tot 38.5 gr om zo alle kanercellen te vernietigen,kweet nie mer precis hoe dit noemt ik zoek het eens op.
hij werkt ook met ozon therapien ( bloed afnemen en terug geven )
mijn oncologe staat er niet achter, volgnes haar zou ze al verkeerde ervaringen hebben gehad met personen die zulke behandeling kregen,
maar er zijn ook vele positieve ervaringen op internet met die dokter, ik weet het ook niet meer,
als je meer wil weten stuurn je mij maar een privé berichtje ik heb zijn adres en een site met meer inlichtingen,
ik weet ook niet wat ik ga doen,wij zijn van het antwerpse grens met oostvlaanderen, en limburg is toch meer dan uur rijden van hier,
maar waarschoot waarr jos loete woont is ook al 70 km van hier,
ik wil je wel al vertellen dat het een rare man is, wel vriendelijk een geeft je goede uitleg, maaar ...anders dan we verwac ht hadden,
hopelijk heb je hier iets aan,
annabel

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: april 28, 2012, 09:34:45 am »
hoi mensen,

ik ken dr duchateau, ben 1 keer bij hem geweest omdat ik altijd zo spierpijnen had van mijn hormoonbehandelingen
ik zal je daar iets goeds voor geven zei hij, koste toen veel hoeveel weet ik niet meer, hij had wel geen zekerheid dat het zou helpen, en het hielp ook niet
mijn man is er goed geholpen geweest een keer, hij was altijd maar moe, bloedonderzoeken van de dokter bracht niets aan het licht
hij heeft toen van Duchateau vanalles moeten nemen, hij had verschillende ontstekingen in zijn lichaam zei hij, hij kreeg toen ook regelmatig een baxter
hij vraagt je maar 25 € per keer, dus is niet veel, 150 € vind ik wel bijzonder veel per week, zou ik niet kunnen
maar toch naar duchateau wens ik niet meer naar toe te gaan
mijn vriendin is daar ook altijd héél goed geholpen, maar mij zien ze daar niet meer
de manier waarop hij werkt kan totaal niet voor mij
maar iedereen is anders, dus veel succes als je naar hem toe gaat
groetjes Sabine

rietepetiet

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: april 28, 2012, 16:03:35 pm »
Mijn vriendin Hilde had borstkanker en 10 uitzaaiïngen in de lever. Ze heeft gans haar leven omgegooid. Ze was lo lerares en ging voedselkunde studeren. Ze past het ook op zich zelf toe. Andere voeding en voedingssupplementen en gaat naar dr Duchateau. Ze geeft toe dat hij raar doet. Hij werkt helemaal anders dan de andere dokters. Ze neemt ook Nolvadex. Maar haar prognose is goed. De uitzaaiïngen zijn na 3 jaar weg. Ik ga niet zeggen dat het allemaal dank zei die dokter is verre van maar als ik persoonlijk uitzaaiïngen zou hebben zou ik zeker alles eens uitproberen zonder daarbij de tradionele geneeskunde vaarwel te zeggen. Ik hoop dat het jou kan helpen en je een halt aan deze ziekte kunt roepen. Een dikke steunende knuffel