Auteur Topic: Inlogtijd?  (gelezen 3914 keer)

Carter

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Inlogtijd?
« Gepost op: januari 25, 2012, 15:16:20 pm »
Waarom wordt de totale inlogtijd van een lid bijgehouden op de site?Is er een limiet gesteld? Blijft de tijd lopen als men niet telkens uitlogt,maar gewoon de site verlaat en sluit? Heb al 3 maal de vraag gesteld aan admin maar dat lijkt niet te werken.Iemand een practisch idee?

sociale dienst Kom op tegen Kanker

• Moderator
    • Bekijk profiel
Re:Inlogtijd?
« Reactie #1 Gepost op: januari 26, 2012, 12:53:22 pm »
Beste,

We gaan uw vraag zeker bekijken en zullen u zo vlug mogelijk trachten te antwoorden.
Met dank voor uw begrip en met vriendelijke groeten,

Het VLK Forum-team

Carter

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: februari 09, 2012, 11:17:47 am »
Beste,

We gaan uw vraag zeker bekijken en zullen u zo vlug mogelijk trachten te antwoorden.
Met dank voor uw begrip en met vriendelijke groeten,

Het VLK Forum-team
We zijn vandaag 9 februari en ik wacht nog altijd op een antwoord.Van 25 januari tot nu
zijn er 2weken verlopen.
Carter

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: februari 09, 2012, 13:18:04 pm »
Hey Carter..

Ik begrijp je ongeduld..haha.. Wellicht zal er navraag naar gedaan moeten worden.. en is het ook mogelijk dat dit prive voor de site zelf is..
Maar het is ook mogelijk dat de verantwoordelijke bouwer van de VLKwebsite niet aanwezig.. waar de vraag wellicht neergelegd zal zijn,
zodat je ook een correct antwoord krijgt. Als dat ook geoorloofd is om aan de gebruikers kenbaar te maken! 
Anderzijds gaat het ook om/over de privecy van de gebruikers toch!

Ach het lijkt net als bij de artsen als het niet zo simpel is.. dan is er ook niet gelijk een antwoord.... en mag je WACHTEN, WACHTEN, WACHTEN..
En dat is nooit echt fijn.. ::)

Ook in deze zou het fijn geweest zijn voor jou, om ff een kort berichtje te krijgen met "wij hebben nog geen antwoord.."
En ach...gelukkig hangt er geen diagnose of goed /slecht nieuws bericht aan vast..
Ik ben het wel met je eens dat het fijn zou zijn om te weten waarom het bij gehouden wordt.. niet dat ik daardoor minder of meer op de site zou zijn.
Online, ofwel onderwater zit er veel meer aan niet zichtbare info enz. en gaat er vaak meer info naar site beheerders dan dat men weet..
Waardoor ook gezien kan worden of de site het doel van oprichting waarmaakt..
Het zinvol is en blijft. Maar ook of er verbeteringen mogelijk zijn om zoveel mogelijk het doel waar te maken.
Het is een zeer zinvolle en voor velen een belangrijke site..  Ik neem aan dat jij dat ook zo ervaart..

Nog wat geduld toegewenst om het antwoord op je vraag af te wachten. Met jou zijn er beslist meer die dat wel zouden willen weten.. over  't waarom..
Groetjes,
 ;)Jet

sociale dienst Kom op tegen Kanker

• Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: februari 10, 2012, 15:27:03 pm »
Beste forumgebruikers,

Onze excuses dat het antwoord wat op zich liet wachten, maar ik ben er achteraan gegaan en hierbij het antwoord :

Het betreft een functionaliteit van het systeem die niet echt gebruikt wordt.
De bedoeling van die tijdsregistratie is om andere gebruikers te laten weten of de kans groot is dat de andere persoon nog actief bezig is en voor zijn of haar scherm zit.
Iemand die meer dan 60 minuten niets meer op het forum heeft gedaan, wordt niet meer aangeduid als actief…Is dus vooral nuttig als mensen snel op elkaar willen reageren zoals in een chatsessie…