Auteur Topic: Nieuwe gezondheidsweken 2012 voor personen die herstellen van kanker  (gelezen 2064 keer)

Annemie Coeme

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Nieuwe gezondheidsweken 2012 voor personen die herstellen van kanker
« Gepost op: januari 18, 2012, 16:25:17 pm »
Hallo iedereen,

Ook in 2012 organiseren de Onafhankelijke Ziekenfondsen ‘gezondheidsweken’ voor personen die revalideren van kanker en reeds een maand de primaire behandelingen achter de rug hebben. Jullie zijn van harte welkom!

WAT?
De gezondheidsweken hebben als doel een gevarieerde mix van groepssessies aan te bieden (bvb rond relaxatie, gezonde voeding na kanker, aquagym, creatief bezig zijn) en dit aangevuld met individuele verwenmomenten om de deelnemers eens helemaal in de watten te leggen (gelaatsverzorging, massages, verwenbon).

Centraal tijdens de gezondheidsweken staat het zelfmanagement van de ziekte. Hoe kan ik als revaliderende kankerpatiënt de ziekte plaatsen in het verdere verloop van mijn leven en mijn leven weer op de rails krijgen. Gedachten uitwisselen via lotgenotencontact is daarbij van cruciaal belang.

WANNEER?
In 2012 zullen de gezondheidsweken doorgaan:

- van maandag 12 maart tot vrijdag 16 maart
- van maandag 15 oktober tot vrijdag 19 oktober

Dit telkens in het hersteloord van de Onafhankelijke Ziekenfondsen 'Dunepanne' De Haan.

HOEVEEL KOST HET?
U kan deelnemen aan de totaalprijs van 313 EUR (tweepersoonskamer) of 349 EUR (eenpersoonskamer). Leden van één van de zeven Onafhankelijke Ziekenfondsen (OZ, Partena, Euromut, Securex, PartenaMut, Omnimut, Freie Krankenkasse) genieten een fikse korting die kan oplopen tot 85%.

Er is plaats voor maximum 10 personen.

MEER INFO?
Voor meer info over de gezondheidsweek kan je terecht op www.mloz.be (waar je de brochure kan downloaden en een filmpje kan raadplegen over de gezondheidsweek) of via mail (info@gzhweek.be).

Vriendelijke groetjes,

Annemie Coëme
Experte gezondheidspromotie
Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen
« Laatst bewerkt op: april 26, 2012, 14:40:40 pm door sociale dienst VLK »