Auteur Topic: wondermiddel T-DM1  (gelezen 3210 keer)

abba

• ik voel me een klein angstig vogelke
    • Bekijk profiel
wondermiddel T-DM1
« Gepost op: december 01, 2011, 19:36:57 pm »
kent er soms iemand dit middel ?
het is een amerikaans wondermiddel dat nog in studie zit, ik en gisteren met die chemo halsoverkop moeten beginnen bij plotselinge uitzaaiingen in longen, botten; lever,
ik ben zo bang, de nevenwerkingen zouden minder zijn, jaja , mat wat met het resultaat ?
is er soms nog iemand die ermee wordt behandeld ?
annabel

whoopi

• Kanker is als een achtbaan.Het ene moment zit je h
    • Bekijk profiel
Re:wondermiddel T-DM1
« Reactie #1 Gepost op: december 02, 2011, 00:35:52 am »
Annabel,

Spijtig genoeg ken ik dit niet maar HOOP DOET LEVEN !!!!
Ik wens je er heel veel succes mee!!
Vol medeleven en hartelijk Whoopi.

duizendpoot

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: december 02, 2011, 16:04:17 pm »
Dag Annabel, T-DM1 is dat Avastin? Moet je eens navragen. Avastin is een Amerikaans middel. Als het inderdaad hetzelfde is, heb er ook aan deelgenomen bij mijn operatie 2009. In welk ziekenhuis wordt je behandeld. Ik ben in behandeling in KLina te Brasschaat.
Laat maar iets weten.
Groetjes

abba

• ik voel me een klein angstig vogelke
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 03, 2011, 11:47:40 am »
Dag Annabel, T-DM1 is dat Avastin? Moet je eens navragen. Avastin is een Amerikaans middel. Als het inderdaad hetzelfde is, heb er ook aan deelgenomen bij mijn operatie 2009. In welk ziekenhuis wordt je behandeld. Ik ben in behandeling in KLina te Brasschaat.
Laat maar iets weten.
Groetjes

ik ben in augustinus, het is een middel nog in proefperiode en word samen met herseptine gegeven, niemand schijn het te kennen en dat maakt me dan weer zo bang, ja ik weet toch graag wat op voorhand, mijn dokter zegt wel dat het zeer goed is maar er zijn uitzonderingen hé, ( das dan weer 1 van de doemgedachten )

omamanita

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: december 03, 2011, 15:54:19 pm »
Dag Annabel, het is een product van Roche en er zijn al wel heel wat onderzoeken mee gedaan; ik heb eens 'gegoogled' op T-DM1 en dan vind je wel één en ander terug. 't Zijn meestal Engelstalige wetenschappelijke artikels en dat is wat moeilijk, maar het lijkt me toch wel iets hoopgevends te zijn.
Ze hebben het pas in september op een congres voorgesteld en als ik het goed begrijp is het alleen geschikt voor patiënten die ook herceptine kregen.
Hopelijk ben je er niet ziek van en krijg je snel positieve berichten van je arts.
Groetjes.
Omamanita

duizendpoot

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: december 03, 2011, 16:55:00 pm »
Dag Annabel, ik kreeg het ook samen met herceptine.
Welke oncoloog heb jij in Klina.
Groetjes