Auteur Topic: Meisje 22 jaar, ineens slecht zien, heeft ze kanker?  (gelezen 6500 keer)

genezen

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Meisje 22 jaar, ineens slecht zien, heeft ze kanker?
« Gepost op: oktober 21, 2011, 12:07:43 pm »
Ze heeft moeite met zien, en heel lang naar iets kijken, dan valt ze in slaap, ook concentratie problemen, snel moe,
harde stoelgang, ?

Iets van kanker?

spade VI

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Meisje 22 jaar, ineens slecht zien, heeft ze kanker?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 21, 2011, 12:34:08 pm »
Vreemde vraag om het hier te stellen. Zou met die klachten toch echt wel eens naar de dokter gaan.

summer36

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 21, 2011, 15:52:10 pm »
Beetje moeilijk om van hieruit een diagnose te stellen,ben ook geen dokter.Vele factoren , die je aanhaalt kunnen een toevalligheid zijn,iets onschuldigs.Of misschien samenhangen in één of ander ziekteverband.Maar dat hoeft daarvoor geen kanker te zijn hé.Ik zou je wel willen aanraden om een bezoekje te brengen aan de huisarts en al deze zaken eens uit te leggen.

Thalia

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 27, 2011, 22:17:52 pm »
Hey Spade,

Hoe gaat het ondertussen met jou??

groetjes

spade VI

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: oktober 29, 2011, 20:33:36 pm »
Hoi Thalia,

Goh moeilijk om daar een begrip op te plakken, al ben ik momentele in hogere sferen omdat ik gisteren waarschijnlijk de beste dag van m'n leven heb meegemaakt :)

sara.b

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: november 22, 2011, 13:00:30 pm »
spade,

Ha ja? vertel ;)

spade VI

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: november 22, 2011, 17:37:10 pm »
Het lijkt me niet echt gezellig om iemand anders z'n topic te onderbreken dus als iemand vragen heeft omtren mij, gelieve naar m'n topic te gaan. Ik had een goeie dag gehad omdat ik sex, een metalconcert en een meet & greet heb gehad met een wereldster (Lemmy).

Maar ondertussen zijn we weeral erg naar de kloten omdat m'n geest nu finaal gebroken is en ik meer pijnen beleef. Momenteel ben ik opgenomen in het ziekenhuis. En naast de verterende en tergende pijn van kanker, heb ik ook weer last van m'n liefdesverdriet waar ik nu al zo'n 3,5 jaar aan lijd...

Dat meisje is kort weer in m'n leven geweest zij het via sms berichtjes en ik verdenk dat het enkel goed was om haar geweten wat te sussen, dus ik ben gewoon kapot en teleurgesteld. Ik wil niet meer verder en laat m'n lijf het gewoon verder afhandelen tot dat het ook niet meer kan en dan is het voor mij goed...

Ik hoef geen afzien meer. En misschien vind ik achter de wolken wel iemand die me graag kan zien.