Auteur Topic: Sterkte gewenst  (gelezen 2442 keer)

tomzb

• Nieuwkomer
  • *
  • Autumn leaves.....
    • Bekijk profiel
Sterkte gewenst
« Gepost op: oktober 16, 2011, 14:12:12 pm »
Hi Lezers!
Mijn naam is Tom Zuurbier en ben woonachtend in Bangkok (bijna 20 jaar in middels). Ik heb mijn partner alweer ruim 5 jaar geleden aan kanker verloren.
Ze is redelijk jong (begin dertig) aan maag kanker gestorven.  Haar kanker was veel te laat geconstateerd en toen het eenmaal duidelijk was dat haar maagproblemen door kanker waren veroorzaakt heeft ze ongeveer nog zo’n 12 maanden geleefd; de eerste 5 maanden nog redelijk normal maar de laatste maanden van haar leven waren een verschrikking voor haar en haar familie. Ik heb haar in al die tijd zo goed mogelijk verzorgd en ben de laatste 6 weken van haar leven (ze was in coma geraakt) constant bij haar geweest in het ziekenhuis. Ze is in mijn armen gestorven en haar laatste adem heb ik bij mij gehouden.
Nu, 5 jaar later, kan ik zeggen dat haar leven en leiden mij een ander mens heeft gemaakt.  Ik draag haar altijd bij mij en ze heeft mij de kracht gegeven om door te gaan en een normaal leven op te bouwen
Door haar ben ik sterker geworden. Ik ben een ander mens geworden en waardeer die kleine dingen in het leven wat echt belangrijk is.  IK heb inmiddels een andere partner maar zij zal altijd deel uit maken van mijn leven.
Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal sterkte te wensen.
Vertrouw in alles wat je doet en geef niet op!

May god continue to bless you!
Regards,
Tom

Jet

• Bekijk profiel
Re:Sterkte gewenst
« Reactie #1 Gepost op: oktober 16, 2011, 14:46:31 pm »
Tom,

Dank voor het delen van een belangrijk stuk in je leven.
Wat je ook kracht heeft gegeven..

Ondanks het verlies, een positief bericht
aan alle lezers van een forum gericht.

Vertrouwen en niet opgeven is, niet altijd evident
als je, in een moeilijke fase bent..

Groet,
Jet