Auteur Topic: Wat kan verdriet toch pijn doen!  (gelezen 75071 keer)

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
Re:Wat kan verdriet toch pijn doen!
« Reactie #135 Gepost op: maart 23, 2007, 17:33:27 pm »
Hey Maja,

De rots in de branding... In het gezin... Hoe hard een rots langs de buitenkant ook kan zijn, vanbinnen is hij zo week als een spons. De rots staat op barsten en valt haast uiteen; door het insijpelende vocht. Het vocht van de tranen van verdriet; verdriet om zijn lieve vrouw... :'(

Maja, ik kon het niet laten (sorry) ;)

Groetjes, Steven

Vegy

• Gast
« Reactie #136 Gepost op: maart 24, 2007, 20:32:32 pm »
Geen probleem Steven!

Onze "rots" is qua emoties enorm verzacht. Hij toont ze nu meer en dat is een positief iets.

Elke keer hij ons Noor in zijn armen neemt, zie ik zijn energie stijgen.

Vegy

• Gast
« Reactie #137 Gepost op: april 10, 2007, 20:09:03 pm »
Hey hey

Een moeilijke dag achter de rug. Had het plots moeilijk en de traantjes vloeiden.
Het wordt weer spannend, de 6 chemokuren van mama zijn achter de rug. Volgende week volledige testen en onderzoeken en dan zien of er nog chemo nodig is of alleen stralen.
Als ik met de kindjes bezig ben gaat het, maar op de eenzame momenten, mss ook omdat iedereen aan het werk is en er niemand is om te bezoeken of te bellen...

Ach ja, met het mooi weer maar wat meer buiten komen..

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #138 Gepost op: april 10, 2007, 21:23:46 pm »
Kop op Maja!!  Het kan heus geen kwaad om die emoties eens te laten gaan hoor!! Moet op tijd en stond eens kunnen.
Als het  je een troost kan wezen : je bent niet de enige die vandaag traantjes heeft laten vloeien...

Groetjes, Steven

Vegy

• Gast
« Reactie #139 Gepost op: april 22, 2007, 21:48:25 pm »
Soms heb ik van die momenten dat ik "het" even vergeet en dan denk ik, ik bel dat ze meegaat naar daar enz. Dan ineens het besef, neen, het kan niet, het is te uitputtend of zo.

Als ik met iets zit of het effe minder gaat kan ik er ook niet meer terecht, want het onze kan ze er echt niet bijpakken, te begrijpen, .. maar niet altijd even makkelijk.

Het is heel verwarrend, een mama die er wel is, maar voor veel dingen niet meer momenteel..