Auteur Topic: 2 tumors 44 jaar  (gelezen 3388 keer)

jacky

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
2 tumors 44 jaar
« Gepost op: september 01, 2011, 23:10:04 pm »
hoi ,ik heb bilaterale borstkanker,mijn echtgenoot heeft een blog gestart over ons avontuur,misschien hebben jullie er iets aan
veel sterkte aan allen
www.bloggen.be/jacky_en_guido
« Laatst bewerkt op: september 01, 2011, 23:43:29 pm door jacky »

mamavan3

• Bekijk profiel
Re:2 tumors 44 jaar
« Reactie #1 Gepost op: september 02, 2011, 06:41:10 am »
Chapeau !

Katrien.

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: september 02, 2011, 07:16:43 am »
ik heb je verhaal gelezen
je bent een dappere dame
veel moed nog
groetjes Sabine

Kikki

• borstkanker sinds 2006
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: september 02, 2011, 18:14:13 pm »
Helaba Jacky, Van een knappe sterke dame gesproken, chapeau zene!Zo wil ik ook wel eens naar Lourdes geraken(met de fiets)en kaars gaan branden, weeral half jaar geleden dat ik nog eens  m'n ros he bestegen!Zal wel beteren denk ik dan, vandaag weer naar m'n zoveelste chemo geweest  en gaat redelijk alleen dat eeuwige moe zijn!
Morgen ga ik met Andre lekker naar foeto en dia voorstellingen over reizen naar Azie en dat wil ik voor geen geld missen.Hebben al een aantal Aziereizen achter de kiezen(Thailand2, Indonesie, de laatste 2006 toen wist ik nog niets van kanker, verleden jaar half jaar toch maar lekker naar Namibie op safari geweest

vify

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: september 03, 2011, 19:09:43 pm »
hallo Jacky

Sterke vrouw ben je en jouw mannetje is een hele steun voor je ook voor hem duimpje omhoog

heel veel succes met je fietsreis naar Lourdes
Groetjes viviane

travel jo

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: november 12, 2011, 10:49:26 am »
Hallo,

Ik lees dat jullie, ondanks de ziekte, toch nog gereisd hebben.
Fantastisch!
Ik start vanaf volgende maand met een chemokuur van 6 maanden, 5 dagen per maand.  Nu zou ik graag in maart naar argentinie reizen, maar ik zoek me gek naar een reisbijstandsverzekering die me wil dekken.  Via wie zijn jullie gegaan en bestaat er een reisverzekering die voorafbestaande ziektes dekt?

duizendpoot

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: november 12, 2011, 16:03:56 pm »
Hey Travel Jo, Ik denk dat je eerst even moet afwachten of/ en welke bijwerkingen dat je hebt van de chemo.

Wat betreft reisverzekering, als je met reisbureau gaat kan je het daar melden en dan geven ze wel een speciale verzekering, bij Neckermann toch.
Kost wel meer natuurlijk.Gewone verzekering dekt het inderdaad niet moest het zijn dat je niet kan vertrekken Nu ben ik in september in verlof geweest, reis geboekt in februari, wel vermeld dat ik kankerpatiënte ben, en dat ik in juni nog op controle moest en dat je nooit weet of je niet hervalt.

Groetjes en sukses