Auteur Topic: zoek lotgenoten  (gelezen 5328 keer)

chrisje99

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
zoek lotgenoten
« Gepost op: juli 18, 2011, 00:16:57 am »
Ik zoek lotgenoten met een zeldzaam sarcoom

spade VI

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:zoek lotgenoten
« Reactie #1 Gepost op: juli 19, 2011, 19:35:52 pm »
Ik heb een zeer zeldzaam intima sarcoom ofzoiets...Ben nu al vier jaar patient en ik doe het tamelijk goed voor iemand die zo gedoemd is :)

carre

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 08, 2011, 23:29:53 pm »
Hallo,

Ik ben vorig jaar een liposarcoom weg gehaald in mijn bovenbeen en heb daar nog veel last van. Het sarcoom werd niet volledig verwijderd en volgens dr word er niet gehandeld tot de kanker terug komt. Heb het moeilijk met die redenering. Hoe gaat het met jullie?javascript:void(0);
 :D

DANY

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 18, 2011, 14:17:54 pm »
HALLOKES IK HEB EEN GROTE IN MIJN SACRUM EN GENS MIJN LICHAAM IK ZIT NOG MAAR AAN DE VIJDE CHEMO MET VEEL LAST EN VERMOEIDHEID KIJG OOK NAULASTA VOOR BLOEDPLAATJES DIE TE LAAG ZIJN ?EN PIJN IN VINGERTOPPEN DOKTERS REAGEREN ER TOCH ZO SLECHT OP ?WAT ER NOGGAAT GEBEUREN?HEB AL TUSSEN " EN ' EEN PETSCANNER GEHAD? MAAR ZE GISSE EN DAN WEER ANDERE ONCOLOOG EN ZO ZIT JE IN EEN CIRKEL IK BEN IN BEHANDELING IN UZA EDEGEM
GRT DANY

carre

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: februari 18, 2012, 23:07:27 pm »
Hallo Dany,

Ik ben Carine en kan me beetje voorstellen hoe jij je voelt, ik kreeg geen behandeling terwijl de patholoog bevestigde dat sarcoom niet volledig verwijderd was en dr geeft niet toe, hij zei ook dat bestraling mijn weefsels ging aan tasten en ik spontane beenbreuken ging doen en ik krijg scans mr nooit gebruiken ze "contrast" terwijl het moet om het kleinste stukje recidief te zien. Ik voel me altijd zo moedeloos als ik terug huiswaarts ga na de bespreking van controle. Ondertussen ook dikte in knieholte en dat is lymphevocht volgens kinesiste.
Hoop dat je je ondertussen al wat beter voelt. :)

Groetjes Carine