Auteur Topic: Zo'n gemis!!  (gelezen 2943 keer)

gast

• **
    • Bekijk profiel
Zo'n gemis!!
« Gepost op: juni 26, 2011, 22:50:07 pm »
Hoi allemaal,

ik heb een tijdje geleden mijn verhaal geschreven op het forum onder lotgenoten 'mijn mama'..
Kort even dit: Ze is 5/5/'11 gestorven aan kanker... Borstkanker met uitzaaïngen op bot & lever..
Ik mis haar zo enorm en kan het gewoon NIET aanvaarden.
Ik zoek hier gewoon naar mensen die hetzelfde meemaakten..

Groetjes,

van mij

summer36

• Bekijk profiel
Re:Zo'n gemis!!
« Reactie #1 Gepost op: juni 27, 2011, 11:06:29 am »
Beste gast,ik heb wel niet hetzelfde meegemaakt als jij.Ikzelf ben namelijk de patiënte (borstkanker in 2009).Maar uit ervaringen uit m'n eigen omgeving kan ik zeggen dat ik heel goed begrijp dat je dit niet kan/wil aanvaarden.Enerzijds moet je het eerst een plaats geven dat jouw mama,die er gans jouw leven voor jou was die rotziekte heeft.Te horen krijgen dat er geen toekomst meer is,moet verschrikkelijk zijn om te dragen.Maar op zo'n moment houd men zich vaak nog sterk om de andere niet nog meer pijn/verdriet te doen.Anderzijds moet je terug de weg vinden in je eigen leven waar jouw mama nu fysiek geen deel meer van uitmaakt.Dat allemaal is niet iets wat in één twee drie verwerkt en geplaatst is.
Voor wat het waard is:ik ben ervan overtuigd(aan jouw woorden te lezen)dat je een grote steun bent geweest voor jouw mama in deze zware strijd,die ze jammer genoeg verloren heeft.Ik geloof dat waar ze ook mag zijn,hierboven,ze je daar zeker dankbaar voor is.Ik weet een kleine troost,maar een mens heeft toch wat houvast nodig hé.
Ik hoop dat je hier lotgenoten tegen komt die je wat raad en steun kunnen geven.Al vrees ik dat het een kwestie van tijd is.Zoiets verwerk je niet zomaar,daar gaat tijd over
Veel sterkte

muisje 73

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juli 10, 2011, 15:11:07 pm »
Beste gast,

Eerst en vooral, mijn deelneming. Ik hoop dat de vele mooie momenten met haar en de herinneringen aan haar een heel klein beetje troost kunnen bieden in deze moeilijke periode ! Sterkte !

Mijn mama kreeg maandag (4 juli) het verdict dat ze niets maar voor haar kunnen doen. Ook borstkanker die uitgezaaid is naar bot en lever. Ze is al 4 jaar aan 't vechten ! Ik weet nu al dat ik haar ontzettend hard ga missen, en probeer nog elk moment dat ik kan bij haar te zijn, en er voor haar te zijn ! Gelukkig kunnen wij goed praten met elkaar !
Ik wil wel eten, maar het lukt me niet, ik wil slapen, maar lig constant te piekeren, ik weet ook niet wat ik zonder mijn mama moet.
Maar zoals Indian schrijft, ik vermoed dat de tijd de wonden wel een beetje zal helen, in mijn geval zal het moeten, want ik heb mama al moeten beloven dat ik heel goed voor mijn kinderen zal zorgen, en ik ga voor hen zorgen, zoals mijn mama dit voor mijn broer en mij heeft gedaan !

Veel sterkte !

coki

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juli 13, 2011, 09:50:21 am »
Hey Gast

Het is hééél moeilijk hé.
Begrijp je maar al te goed.
Er gaat geen dag voorbij of ik huil eens (meestal stilletjes zodat niemand het ziet).
Maar deze week kreeg ik het toch heel kwaad, onze dochter van 4 lag wat op de zetel en plots begon ze hysterisch te huilen: ik vroeg haar wat er scheelde en ze antwoordde mij: ik mis mijn meter zo enorm!! Ik kon geen woord meer uitbrengen.... wat zeg je hierop, behalve mama mist meter ook zo hard!??!
Nog veel moed!!!
Dikke knuffels
Elke