Auteur Topic: Heb jij schouderklachten of pijn sinds uw operatie?  (gelezen 1546 keer)

evi.dieltjens

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Heb jij schouderklachten of pijn sinds uw operatie?
« Gepost op: juni 18, 2011, 19:24:03 pm »
Hallo iedereen,

Ik wil graag een algemene oproep plaatsen voor mensen die een borstoperatie hebben ondergaan en waarvan hun schouder nog niet aanvoelt of functioneert zoals voordien.

In het kader van een thesis doe ik een vergelijkend onderzoek naar het effect van twee courant gebruikte manuele behandelingsmethoden voor schouderklachten na een borstoperatie.
Ik ben zelf 6 jaar geleden afgestudeerd als kinesiste en dit onderzoek kadert in een eindwerk van een bijkomende opleiding.
De behandelingen zouden in juni en juli doorgaan in het Antwerpse en met metingen erbij mag u rekenen op een (eenmalig) uurtje van uw tijd. Alles is volledig gratis, pijnloos en volstrekt veilig. Dit is trouwens ook een mooie gelegenheid om u te laten kennis maken met wat er kan gedaan worden voor uw klachten en uiteraard zou u er mij een enorm plezier mee doen.

Ik wilde voor mijn thesis een onderwerp zoeken waar ik zelf achtersta en waar ik vele mensen mee zou kunnen verderhelpen. Omdat het effect van één van de twee behandelingsmethoden nog niet wetenschappelijk is aangetoond bij deze patiëntengroep zou dit een mooie start kunnen zijn naar een algemene erkenning van deze techniek.

Bent u geïnteresseerd en/of bereid om mee te werken?
Stuur mij dan een mailtje naar evi.dieltjens@telenet.be en ik stuur u bijkomende informatie op.

Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking en vriendelijke groetjes,

Evi