Auteur Topic: Lijden maar toch doorzetten...tot het bitter eind, kan ik mijn geluk vinden?  (gelezen 41318 keer)

Nici

• Bekijk profiel
Re:Lijden maar toch doorzetten...tot het bitter eind, kan ik mijn geluk vinden?
« Reactie #15 Gepost op: november 01, 2011, 08:28:01 am »
Hé,

Ik kwam heel toevallig een paar weken op jou topic, ik heb een zoon jou leeftijd ........en kan het nu echt niet laten om elke dag eens te komen kijken hoe het gaat met jou, ik zelf ben herstellend van borstkanker. Je bent een moedige jongen! Véééééél sterkte!

groetjes Nicole

ps inderdaad een prachtig lied!

spade VI

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: november 01, 2011, 20:02:57 pm »
Bedankt Nici

Ik hoop dat jou en je gezin de rest van jullie levens bespaard mag blijven van deze miserie. 1 keer is al een keer teveel om in aanraking te komen.

Dankje voor de mooie woorden en tof dat je me volgt.

Momenteel ben ik bezig aan een boek, waarin veel staat over de laatste jaren. Dus als je ooit interesse hebt, kan je dit werk misschien eens lezen. Allez, ik bedoel dat er hier zeker nog een aanwijzing zal staan naar de titel en al dat gedoe...

Maar toch bedankt voor de toffe post

Da-Yucka

• Longkanker sinds 2010
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: november 02, 2011, 15:18:20 pm »
Hey Spade

Ik leef echt intens met je mee en graag zou ik jou een middel willen geven die alle pijn verzacht... je bent inderdaad een zéér moedige jongen... prachtig liedje...  ook ik wens jou nog héél véél sterkte toe...

Liefs en een hele dikke knuff xxx

Christelke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: november 02, 2011, 20:56:34 pm »
Hallo Spade,

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat te schrijven, maar ik wil toch graag reageren op je verhaal op dit forum, waaruit ik opmaak hoe moedig je eigenlijk bent.

Een paar weken geleden heb ik voor het eerst je verhaal gelezen.  En sindsdien heb ik het opnieuw en opnieuw gelezen...  Het is gewoon ongelofelijk.  Verschrikkelijk dat je dit allemaal al hebt meegemaakt en hebt moeten doorstaan.  Er zijn gewoon geen woorden voor.  Ik ben zelf geen patiënt, maar mijn mama heeft 12 jaar geleden wel borstkanker gehad (waar ze gelukkig van hersteld is), en mijn papa heeft nu longkanker.  We hopen op een goede afloop, maar dat weet je natuurlijk nooit met deze ziekte... 
Ik zou trouwens nog willen zeggen dat je - naar mijn mening - een ongelofelijke schrijver bent.  Laat zeker iets weten over je boek-plannen.
Ik ken je niet, maar toch ben je iedere dag in mijn gedachten.  Mijn vriend moest eens weten :-)

Groetjes, Christel

Thalia

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: november 02, 2011, 22:38:16 pm »
wel ik vind het ook zo moeilijk om iets te schrijven en ik zit al een paar dagen na te denken wat ik zou kunnen schrijven. Echt niet gemakkelijk omdat er echt geen woorden voor zijn. Ik vind het verschrikkelijk dat iemand zoiets moet meemaken. Velen staan daar gewoon niet bij stil maar elke dag zijn er echt duizenden, miljoenen,... mensen die afzien. En als je er zelf al eens mee in aanraking komt dan besef je echt hoeveel mensen met die rotziekte te maken hebben. Moest ik kunnen ik zou ze allemaal direct helpen maar helaas...  ???

Ik wil toch ook even reageren om te zeggen dat ik je erg moedig vind al heb je daar natuurlijk niets aan. Ik vraag me ook regelmatig af hoe het met je gaat.

Ben ook super benieuwd naar je boek want inderdaad zoals velen het al zeiden, je schrijft erg goed.

ik wens je nog veel sterkte en veel moed!!!!

groetjes

Nici

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: november 04, 2011, 19:43:08 pm »
Heb je laatste berichtje gelezen van 3/11, courage man!!! Weet dat ge in gedachten niet alleen zijt!!!! Het zal niet gemakkelijk zijn met de pijn!!! Maar ik denk aan jou!

groetjes Nicole

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: november 06, 2011, 12:06:27 pm »
Hey Spade..

Onmacht is wat ik voel...als ik voor de 3de keer je berichten van voor naar achter lees. Onmacht omdat ik  merk dat het steeds moeilijker voor je wordt en daar niks aan verbeteren kan.. behalve je veel warmte en kracht toe te zenden..
Jouw helderheid in het beschrijven van wat je tegenkomt en hoe je het ervaart, is waardevol voor vele anderen. Schrijf je echt een boek of blijft dat een wens? ;)
Ik vind je een kanjer!! En blijf je volgen...

Dikke knuff, Jet

« Laatst bewerkt op: november 06, 2011, 14:16:34 pm door Jet »

spade VI

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: november 08, 2011, 03:43:29 am »
Hey Spade..

Onmacht is wat ik voel...als ik voor de 3de keer je berichten van voor naar achter lees. Onmacht omdat ik  merk dat het steeds moeilijker voor je wordt en daar niks aan verbeteren kan.. behalve je veel warmte en kracht toe te zenden..
Jouw helderheid in het beschrijven van wat je tegenkomt en hoe je het ervaart, is waardevol voor vele anderen. Schrijf je echt een boek of blijft dat een wens? ;)
Ik vind je een kanjer!! En blijf je volgen...

Dikke knuff, Jet

Hoi Jet en bedankt voor het volgen...

Mja, het boek is eigenlijk wel een project dat ik dit leven nog af wil hebben uiteraard. Maar ik moet mezelf echt aansporen om te schrijven want anders is dat zo van "ah fuck, weer een dag voorbij en niets geschreven" terwijl ik toch zeker wil dat het boek er komt. Momenteel heb ik bitter weinig maar in het weekend van 18 november ben ik er een weekendje tussenuit en ga ik volop schrijven, want dan is het just me, een huis en een laptop :) Geen modern warfare 3 om me af te leiden enzo :)

Toch bedankt voor het volgen en welkom

els2

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: november 08, 2011, 04:36:49 am »
Toch even melden dat ik jou ook een Kanjer vind Kris  ;)

Nici

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: november 08, 2011, 16:26:47 pm »
Ik zou niet geweten hebben wat Warfare 3 is moest mijn zoon niet in het holst van de nacht er iets over gepost hebben op FB, dus waarschijnlijk ben je ook een gamer!  ;D
Heb mijn kinderen ook al verteld over jou!

groetjes Nicole

Da-Yucka

• Longkanker sinds 2010
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: november 09, 2011, 09:05:01 am »
Hey Spade

leuk dat je er een weekendje tussen uit gaat en valt het weer een beetje mee dat je toch nog effe buiten kunt komen want ik weet alleen zijn met laptop... ver zou ik het voor mezelf niet moeten zoeken... er gaat geen dag voorbij dat ik niet bezig ben op mijn laptop  ;) :D kort na mijn operatie ben ik ook beginnen schrijven over het vernemen van de ziekte, verloop van de operatie, ziekenhuis, kortom mijn ervaring en bevindingen over het wel en wee van deze f**kziekte... ik hoopte om ook ooit een boek te maken, maar na een paar weken ben ik gestopt... ik vond het op bepaalde momenten te moeilijk om er constant mee bezig te zijn...
En ja, ook mijn zoon heeft warfare 3 al laten rollen over zijn tong...  ;) dus eerstdaags zal het hier ook wel liggen  :D ik kijk daar wel graag naar hoor, ik ben telkens verbaasd hoe mooi het totale concept van deze games zijn, de "mensen", de omgeving, allemaal zo mooi in beeld gebracht... maar spelen, neen hoor of ik denk dat ik ook niet meer weg te slaan ben...  ;D

Liefs en dikken knuff xxx

Da-Yucka

• Longkanker sinds 2010
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: november 23, 2011, 16:07:56 pm »
Hey Spade

het is enorm kl*te om te lezen dat je opgenomen bent in het ziekenhuis en dat je heel veel pijn en eveneens nog eens terug last hebt van liefdesverdriet... het is natuurlijk heel jammer dat je niet kunt krijgen waar je zo immens naar verlangt maar weet dat er mensen zijn die heel veel van je houden en dat je niet allleen bent... ik weet heel zeker dat er achter de mooie witte wolken iemand zal zijn die jou zal liefhebben, een mooi lief engeltje... je bent echt een kanjer van een jongen, spijtig dat het steeds moeilijker wordt voor jou... ik hoop dat je laatst op je weekendje uit heel veel hebt kunnen schrijven aan jou boek en mijn interesse is heel groot om het te lezen... ik denk zoveel aan jou...
Lieve Spade, ik zou je graag nog heel veel kracht, warme en lieve knuffels geven... hou vol, probeer de moed niet te verliezen...

Liefs en tot gauw xxx

Jet

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: december 01, 2011, 23:14:08 pm »
Hey Spade...

Hoe is het?  Kijk, net als meerderen volgers van je topic uit naar een update!
Kruip nog lang niet achter de wolken... jochie!!

Dikke knuff, Jet

« Laatst bewerkt op: december 01, 2011, 23:17:18 pm door Jet »

sara.b

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: december 09, 2011, 10:02:31 am »
hey Spade,

hoe is het nog met je?

spade VI

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: december 13, 2011, 04:32:29 am »
Ow het dodenrijk mag nog even wachten ja. Al klinkt het avontuur om erheen te gaan steeds aanlokkelijker daar we hier niets meer van vooruitzicht hebben buiten onze tijd te verdoen. Leven zonder toekomst is hard om vol te houden, maar we houden het schip voorlopig sterk.

Overigens post ik hier ook even snel een linkje van m'n facebookerij zodat je meer up to date bent van alles, moest er al dan iets zijn. En daar ik facebook ook meer check

http://www.facebook.com/#!/pages/Kris-De-Smet-I-havent-got-forever-i-AM-forever-Mooie-martelaar/262883627090921