ha ha ha ha, k'heb je bericht 3 keer gelezen en ik lag 3 keer plat van het lachen. Nog goed dat we er de homor inhouden hé

Ik zie het al voor mij, dat keuren van de vleeswaren. T'zal bij mij juist hetzelfde zijn maar ik vrees dat hij van mijn buik niet veel zal kunnen maken. Hij zal bij mij dan ook niet veel hebben om te bepotelen (k'heb het dan zowel over mijn vet als over mijne kleine voorgevel).
Ik ben blij voor jou dat alles in orde komt en dat de operatie toch nog vrij snel zal gebeuren. Nog 3 maandjes geduld en het is zover. En je zal zien, met het verlof ertussen zal dat rap voorbij zijn.
Ik heb gisteren ook afspraak genomen bij de pc. Eerst moest ik eind juni gaan. Ik heb wel 2 keer gevraagd of het echt niet vroeger kon. Nee sorry mevr. alles zit volledig volzet. Toen ze vroeg waarover het ging en ik dus met de hele uitleg kwam "kanker, preventieve amputatie, BRCA1, etc..." kreeg is plots als antwoord "heeft u een ogenblikje??". Na nog geen minuut kwam ze terug aan de lijn en zei "als u wil dan heb ik een vroegere datum".

Tja, zo zie je maar dat ze toch wel het verschil weten maken tussen die domme blonde bimbo's en iemand zoals ik. Daarvoor vinden ze dan toch plots een plaatsje

Volgende week moet ik RX longen, mammo, echo borst, echo lever, botscan doen. Ben eens benieuwd hoelang het weer zal duren eer ik de resultaten krijg. Voor de echo van de lever zetten ze meestal al ter plaatse dat het goed is. De echo van de borst, mammo en Rx longen zullen een paar dagen zijn maar de botscan??? Het is ondertussen weer een jaar geleden dus ik weet echt niet meer hoelang ik toen op al die resultaten heb moeten wachten.
Ik zie die domme blonde bimbo al voor mij zitten in die wachtzaal. Ik had mijn mond echt niet kunnen houden

Alé zet denkt die dan niet na. Heeft ze die arme vrouw naast haar dan niet zien zitten?? Of dacht ze misschien dat die daar ook zal voor haar plezier. ENfin, zo zie je maar dat er veel van die "gemaakte" vrouwen rondlopen die geen barst van het leven kennen.
De dag voor de operatie moet je dan langs om als kunstwerk te figureren ofwa?

Hi hi hi, dat belooft er niet al te schoon uit te zien met al die tekeningen. Doet me een beetje denken aan de bestraling. Daar heb ik ook 2 maand moeten rondlopen met tekeningen op mijn borsten. En pas op, je zou je in principe op die plaats niet mogen wassen hé want anders gaan die weg. Ja dag Jan, ze hebben ze bij mij toch een paar keer mogen bijtekenen