Thalia,
Hier wat info wat ik al gekregen heb,
1 week ziekenhuis, na twee weken herstel kan je alweer voorzichtig met de auto rijden, na 4 weken met de fiets...zegt mijn plast chirurg. Gelukkig zal het dan al midden oktober zijn en dan ga ik niet fietsen hoor, hahahaha!!!!
6 tot 7 weken herstel , dan zou je er dus weer helemaal tip top bij staan.
Je mag inderdaad niet tillen tijdens die 6 weken , zodat het litteken mooi kan genezen.( hoera, kan mijn man alles laten doen)
Met prothesen werken heeft als nadeel dat die na een jaar of 10 vervangen moeten worden en koud aanvoelen. Door met buikvet of billenvet te werken voelt de borst warm aan...maar daar zou ik nu nog niet teveel mee inzitten, mijn zus is echt slank en toch heeft ze genoeg buikvet. Wij dachten al dat dat nooit zou gaan bij haar. De chirurg heeft wel gezegd dat ze elk crèmekotje op de dijk in de zomer mag leegeten

of aperitieven met hapjes erbij (klinkt goed toch???)
Nee, grapje, een kilo of 2 erbij zou tof zijn.
Maar ook met prothesen zullen ze een mooi resultaat verkrijgen, dus maak je hier maar geen zorgen over.
Ik ben , echt waar, zoveel meer gerust gesteld na het bezoek aan de plast.chirurg. Ik voelde me direct goed bij die man. Had nog een nadere chirurg achter de hand maar ik heb die afspraak al afgebeld. Mijn zus vond het ook direct ok.
Wij hebben eigenlijk enorm zitten lachen ook...we lijken wel twee pubertjes...het is toch fijn als je iemand aan je zijde hebt die net hetzelfde moet ondergaan...hoe erg het ook is...
We maken er gewoon het beste van.