Auteur Topic: Ondertussen zijn we vier jaar verder en het ziet er niet goed uit!  (gelezen 20804 keer)

Leen DR

• Bekijk profiel
Re:Ondertussen zijn we vier jaar verder en het ziet er niet goed uit!
« Reactie #15 Gepost op: april 21, 2011, 17:15:39 pm »
Hartverscheurend...

Ik hoop samen met jou dat er een wonder mag gebeuren.
Sterkte!

Bleys Quinten

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: april 22, 2011, 06:55:04 am »
Dank U Leen, hopelijk gaat het bij jou wel de goede kant op.
Quinten geniet echt nu van de aandacht en wat hij allemaal al heeft mogen meemaken wat hij graag doet.
Zoals naar Disneyland gaan, meerijden met de brandweer en we hopen nog op een vlucht dat kan geregeld worden met een luchtballon waar hij zo zot van is.
Hij heeft tot hiertoe nog geen pijn dus dat het lang weg mag blijven  :-\

Kimmy

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: april 22, 2011, 08:17:58 am »
Ach , ik leef zo met jullie mee... :'(
Het moet voor jullie onmenselijk zwaar zijn...
Nog fijn dat Quinten zo kan "genieten" van de leuke momenten .
Ik duim dat jullie nog een hele tijd samen kunnen zijn .
 :-* , kimmy

Bleys Quinten

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: juli 01, 2011, 07:16:24 am »
Fijn je nog eens te horen.
Tothiertoe gaat het nog goed met Quinten maar het is zoals een tijdbom, hij kan opeens pijn hebben en dan zal het spijtig genoeg te snel gaan.
Nu leef je nog met de gedachten, hij is er nog en er is precies niets aan de hand.
Je weet dat het slechtste moment nog gaat komen en toch hoop je dat het een droom zal blijven.
Maar dromen zijn bedrog......
Ondertussen heeft hij al veel dingen kunnen doen die hem zo gelukkig maken op korte tijd want elke seconde telt nu wel.
Laten we hopen dat het nog lang mag duren voordat deze rotte ziekte hem van ons wegneemt.......

summer36

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: juli 01, 2011, 15:48:50 pm »
Beste papa van Quinten,woorden schieten hier inderdaad tekort.Ik heb zojuist je blog gelezen:het is inderdaad allemaal zo oneerlijk dat een mens,en dan al zeker zo'n kleine schat,die nog aan de start van z'n leven staat,dit moet meemaken.Maar deze woorden veranderen natuurlijk niets aan de realiteit.Daarom zou ik jullie willen zeggen:doe verder zoals je nu bezig bent.Ik lees dat je al vele leuke dingen hebt gedaan met Quinten in korte tijd.Koester al deze momenten,weet dat jullie oogappeltje heel gelukkig was en is met al die leuke dingen die jullie met en voor hem doen.En laat ons hopen op alsnog een mirakel of op z'n minst dat jullie nog een hele tijd mogen samen blijven.De tijdbom hangt misschien boven jullie hoofd,maar als we met z'n allen bidden dat de klok stilgezet word,wie weet dan...Ik zal een kaarsje doen branden voor jullie,heel veel goede moed verder,groetjes,indian

Johan001

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: juli 02, 2011, 00:09:28 am »
Beste papa van Quinten,

Ik heb vandaag je berichten op het forum,en een beetje op netlog gelezen.
Ik ben blij dat het wat beter gaat met je zoon.
Zelf ben ik de vader van een zoon van 20 wij kregen vorig jaar te horen dat hij een kiemcel tumor in zijn buik had.
De chemo en de operatie zijn achter de rug en nu maar afwachten en leren leven met alles wat door je hoofd spookt.
Met Jeroen gaat het nu goed maar het is zoals je ergens schreef je wil je beste vriend niet verliezen.

Veel strekte,

Johan