Auteur Topic: Even niet hier  (gelezen 5461 keer)

vify

• Bekijk profiel
Even niet hier
« Gepost op: december 28, 2010, 06:35:40 am »
Heb er de energie niet voor
Vandag ga ik afscheid nemen van een hele goede vriend,heb hem na zovele jaren terug gezien,hij heeft prostaatkanker gehad in het jaar dat ik bk heb gekregen
Hij zal heel waarschijnlijk het jaar 2011 niet meer zien,hijzelf weet het niet en spreekt van volgende week naar huis te gaan

Ik wil hem nog even zien en afscheid nemen zonder dat hij weet dat het een afscheid is,en ik hoop dat ik sterk ga zijn als ik namiddag daar ben,het moet gewoon

Sorry het is bijna nieuwjaar dus feest had het niet willen posten maar het moet eruit anders lukt het me zeker niet straks

Ik wens iedereen nog een fijne jaarwisseling
Lieve groetjes viviane

creatief

• Bekijk profiel
Re:Even niet hier
« Reactie #1 Gepost op: december 28, 2010, 07:35:22 am »
Beste Viviane,

wat erg... Ik weet niet zo goed wat gezegd, maar ik hoop dat je afscheid kon nemen, en ik hoop dat je vriend genoot van je aanwezigheid...

En zit er niet mee in, je kan hier natuurlijk je hart luchten. Ook tijdens de feestdagen.

Sterkte!

C.

Kaat46

• diagnose september 2009
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: december 28, 2010, 09:28:56 am »
Lieve Viviane
Ik wens je heel veel sterkte vandaag
Kaat

summer36

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 28, 2010, 10:58:52 am »
viviane,wat erg.Ik hoop dat je ondanks het onprettige vooruitzicht toch op een mooie manier afscheid kan nemen van je vriend.Ben er zeker van dat hij jullie vriendschap voor altijd in z'n hart zal meedragen waar hij ook naar toe gaat.Veel sterkte

christel 1966

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: december 28, 2010, 11:55:56 am »
viviane,

heel veel sterkte vandaag en de komende feestdagen !
en je mag hier inderdaad komen schreeuwen , feestdagen of niet xxx

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: december 28, 2010, 12:08:38 pm »
Hoi Vifke,

ik kom je hier ook nog veel sterkte toewensen
ik weet dat het héél moeilijk gaat zijn namiddag, maar jij gaat dat kunnen
ben blij dat je het hier post, je mag dat zeker niet gaan opkroppen nu
ben blij dat ik je donderdag zie, kan ik je een hele dikke knuffel geven

groetjes Sabine

keane

• Borstkanker oktober 2008 - opnieuw november 2015
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: december 28, 2010, 19:23:39 pm »
Dag Vify,

Hoop dat je hebt kunnen afscheid nemen van je vriend zoals je gewenst had..
Het moet hard zijn om op die manier iemand te moeten laten gaan. Maar ik weet niet of het makkelijker zou zijn moest je vriend weten waar hij aan toe is. Zo moeilijk allemaal..
Veel sterkte Viviane
Tot ziens,
Keane

soes

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: december 28, 2010, 19:50:10 pm »
hey vifke,

Afscheid nemen zonder te weten dat het een afscheid is, is moeilijk. Je kan niet open praten, je emotie onder controle houden wanneer je het extra moeillijk hebt, ik wens je veel sterkte.
Maar misschien voelt je vriend toch wel ergens aan dat het de verkeerde kant uitgaat, en dan zou hij toch ook zijn gevoelens moeten kunnen verwoorden, zeker naar mensen die hem nauw aan het hart liggen. Woorden uitspreken die je te weinig zegt, zijn o zo belangrijk zeker wanneer je nog zo weinig tijd hebt. Liefs soes

vify

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: december 29, 2010, 06:25:17 am »
Dank je wel allemaal het was heel zwaar :'(, toen ik daar binnen kwam een brede glimach op zijn gezicht, je kon echt niet zeggen dat hij aan de laatste dagen bezig is, hij  was wel af en toe verward en vroeg op een half uurtje tijd twee keer hetzelfde,natuurlijk heeft hij een infuus met drie zakken wat het is weet ik niet, zijn middageten stond nog op de tafel en hij is normaal een hele goede eter,na een uurtje zag ik dat hij moe was ze kwamen hem ook juist bloed bij geven en ik kon het niet nalaten om te vragen of het voor de witte bloedcellen was,nee het was voor de rode bloedcellen die te laag stonden,verpleger buiten  zei dat we vertrokken wilde hij niet dat ik vertrok hij had de tranen in de ogen,maar ik wou niet te lang blijven want ik stuit op veel onbegrip in omgeving en ik wou ook dat hij wat ruste voor zijn dochter kwam,maar heb belooft dat ik de komende dagen nog zal bellen naar hem

Soes jou geef ik gelijk maar wie ben ik, zijn kinderen willen niet dat hij op de hoogte word gebracht en gelijk jij nu zegt het is een afscheid en toch weer niet,ik ben heel blij dt ik gegaan ben,maar echt afscheid nee dat gevoel van, het is zo gerd nee dat heb ik niet,moet nog uitzoeken hoe ik dit ga verwerken,en hoop na nieuwjaar hij er nog is wil ik toch nog eens terug gaan ,maar eerst eens terug kontact zoeken met de kinderen
Dank jullie wel voor het luisterend oor, weet anders niet wie het begrijpt buiten twee vriendinnen
dikke knuf voor jullie
« Laatst bewerkt op: december 29, 2010, 06:31:45 am door vify »

whoopi

• Kanker is als een achtbaan.Het ene moment zit je h
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: december 29, 2010, 11:42:11 am »
Hoi Vify,
Ik kom jou ook veel sterkte en liefde geven.
Denk aan het zeer mooie , ontroerende gezegde over
de "Ladder".
Hartelijk Whoopi.

soes

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: december 29, 2010, 19:28:05 pm »
hey  Vify,

Dat is zeker een goed idee om binnen een aantal dagen nog eens op bezoek te gaan, het zal je ook gemoedsrust geven. Dit bezoekje blijft je anders teveel bezig houden. Zoek de rust in jezelf, in gedachten ben ik bij jou, sterkte.
soes

tulpje

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: december 30, 2010, 19:25:35 pm »
Vify, het is heel erg om een vriend te verliezen. Vrienden zijn heel belangrijk voor ons allemaal. Ik hoop dat je hem nog een keer kan bezoeken om zo misschien toch rust te vinden.  veel sterkte nog deze moeilijke dagen.
liefs, Els