Auteur Topic: reclame  (gelezen 2622 keer)

ikook

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
reclame
« Gepost op: december 05, 2010, 23:41:49 pm »
hallo allemaal, wat ik me afvraag of dit wel het forum was zo als het vroeger was , wat ik bedoel is , dat er steeds meer mensen hier komen om iets te verkopen en de mensen die de site beheren er totaal niets aan doen, of ben ik de enige die daar last van heeft :-[

omamanita

• Bekijk profiel
Re:reclame
« Reactie #1 Gepost op: december 06, 2010, 10:48:09 am »
Je moet gewoon even geduld hebben denk ik, de mensen van het forum doen er zeker en vast iets aan, zo snel mogelijk, maar die snoodaards met hun reklame die beginnen er meestal aan de vrijdagavond en dan moet het weekend erover gaan voor ze verwijderd zijn. Gewoon negeren die reklame!
Gr. Omamanita

admin

• Administrator
  • Nieuwkomer
    • Bekijk profiel
Re:reclame
« Reactie #2 Gepost op: december 07, 2010, 11:08:27 am »
Beste forumleden,

Onze excuses voor de spam van de laatste dagen. We hebben alles nagekeken - de veiligheidsupdates van het forum zijn in orde, de veilige registratie met visuele verificatie doet haar werk, maar er zijn blijkbaar spammers die zich netjes registreren en dan hun gang gaan.
We houden het forum deze week extra in de gaten om tijdig onrechtmatige gebruikers te verbannen en spammail te verwijderen. Als het de volgende dagen nodig blijkt, zullen we nog extra maatregelen nemen.

Vriendelijke groeten,

Webmaster VLK