Auteur Topic: Inloophuis in Deinze?  (gelezen 1636 keer)

meerkat

• **
    • Bekijk profiel
Inloophuis in Deinze?
« Gepost op: november 26, 2010, 10:36:09 am »
Ik ben aan het herstellen van borstkanker en zoek lotgenoten die het ook fijn zouden vinden om in Deinze een inloophuis te hebben.  In Gent ben ik heel goed ontvangen geweest en het doet echt deugd eens te praten en mensen te ontmoeten die hetzelfde meemaken.  Daar put je echt moed uit.  Zijn er mensen uit Deinze en omstreken die naar een inloophuis in Deinze zouden gaan? Ik ben er al 1.  Voor de dichtstbijzijnde inloophuizen zijn kankerpatienten uit Deinze al rap een uur onderweg, ook met het openbaar vervoer.  In de vakanties gaat het vlotter.  Dan nog een uur naar huis, overal in de file...  En dat is de reden waarom er dan maar niet wordt gegaan.  En dat is spijtig, want iedereen die kanker heeft of gehad heeft, kan wel eens een warm moment gebruiken.  Zijn er nog mensen uit Deinze of omstreken die de VLK er warm voor kunnen maken om ervoor te gaan?

RolGentl

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Inloophuis in Deinze?
« Reactie #1 Gepost op: december 02, 2010, 20:00:57 pm »
Het zou zeker fijn zijn als er meer inloophuizen waren, met een grotere bereikbaarheid voor iedereen als gevolg. Toch vermoed ik dat dit om praktische en financiële redenen niet evident is. Ik heb het inloophuis niet zo lang geleden ontdekt, en omdat ik opnieuw aan het werk ben, zal ik er spoedig ook niet meer heen kunnen gaan, omdat ik op de openingsuren aan het werk zal zijn. Ik zal het missen. Misschien vind ik via dit forum wel mensen die af en toe eens willen samen komen voor een koffie en een babbel. Ik ben van Gent.