Auteur Topic: een cyste... denk ik...  (gelezen 9698 keer)

little_fighter

• Nieuwkomer
  • *
  • this is me
    • Bekijk profiel
    • mijn facebook pagina
een cyste... denk ik...
« Gepost op: oktober 20, 2010, 13:55:32 pm »
Hallo iedereen, ik ben een vrouw van 21 jaar, maandag ben ik naar spoed gegaan omdat mijn huisarts zei dat de hoofdpijn waar ik al 4 weken last van heb tussen mijn oren zat... Hij kwam mij doodleuk vertellen dat de vermoeidheid en misselijkheid wel zo overgaan als ik gewoon actief bleef en ging werken zoals normaal. Op advies van mijn beste vriendin ben ik toch naar spoed gegaan, en ze hebben daar een ct-scan genomen, waarop te zien was dat er een cyste zit op de hifyse of zoiets... Morgen heb ik een mri scan, en dinsdag moet ik de uitslag gaan bespreken, ik ben doodsbang voor de uitslag, terwijl ik ergens denk dat ik mij zorgen maak om niets (of dat hoop ik toch) ik vroeg wat ze gingen doen en ze zeiden dat ze in elk geval niet gingen opereren of dat ik medicatie moest nemen  :( maar de onzekerheid neemt ondertussen wel mijn leven in...

summer36

• Bekijk profiel
Re:een cyste... denk ik...
« Reactie #1 Gepost op: oktober 20, 2010, 19:56:38 pm »
Hey little fighter,je zorgen wegnemen of antwoorden geven op je vragen kan ik jammer genoeg niet.Ben enerzijds geen dokter,anderzijds was mijn soort kanker van een heel andere aard(hormonale borsttumor):dus over de hersenen weet ik niet zo veel.
Maar ik hoop dat je hier iemand vind op het forum,die je wat verheldering kan geven.Ik wens je alvast heel veel goede moed voor je ondrzoeken

keane

• Borstkanker oktober 2008 - opnieuw november 2015
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 20, 2010, 20:23:44 pm »
Hey Little Fighter,

Het is inderdaad een vreselijke tijd, na het onderzoek de uitslag afwachten, dat weet elk van ons hier op het forum. We zijn allemaal ervaringsdeskundigen - jammer genoeg-. Waarom het altijd allemaal zolang moet duren, vragen we ons af..
Ik kan alleen maar voor je hopen dat het snel dinsdag wordt. Minder goed nieuws is nog altijd beter dan die verterende onzekerheid.
Moed hoor en laat iets weten hé, 't kan allemaal nog wel best meevallen.
Keane,

little_fighter

• Nieuwkomer
  • *
  • this is me
    • Bekijk profiel
    • mijn facebook pagina
« Reactie #3 Gepost op: oktober 26, 2010, 21:27:14 pm »
jah, kben vandaag dus achter de uitslag van de onderzoeken geweest, maar ik weet niet hoe ik er mij moet bij voelen, opgelucht? of toch niet helemaal? De dokter kwam me doodleuk vertellen, dat er op de mri en pet scan niets te zien was. OK, maar wat dan met die cyste? is die dan opeens verdwenen? moeilijk te geloven, voor mij toch...dus gaan we nu op zoek naar een second opinion, want enkele dagen aan een baxter liggen tegen de pijn, nee dank je... Heeft er toevallig iemand ervaring met het ziekenhuis in Waregem (dit is mij aangeraden voor een second opinion) of kent iemand een goeie dokter in Kortrijk? (ik ging bij b. in kortrijk, maar ja...)

keikopje

• 42, mama van een dochtertje van 7j
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: oktober 27, 2010, 10:13:59 am »
persoonlijk zou ik voor een second opinion meteen naar een universitair ziekenhuis gaan, zoals Gasthuisberg in Leuven. Meestal staan ze daar toch wat vooruit met mogelijkheden en technieken... Bij jou in de buurt is dat dan allicht Gent? Maar dat weten lotgenoten uit de streek hier op het forum mss beter... (ik ben van Antwerpen)?

keikopje

little_fighter

• Nieuwkomer
  • *
  • this is me
    • Bekijk profiel
    • mijn facebook pagina
« Reactie #5 Gepost op: december 07, 2010, 14:36:05 pm »
hej hallo, het was dokter bruneel die mij behandelde. Ik ga idd eens kijken om bij dr luc fidlers te gaan, van hem heb ik veel positief gehoord. Maar ja, ik lag even in kortrijk voor een korte periode vn burn out, maar daarom mocht ik van hun niet naar waregem gaan gevolg: 2 x dubbel zo slecht gevoel...