Auteur Topic: leven na maagkanker  (gelezen 3394 keer)

marianne

• Gast
leven na maagkanker
« Gepost op: januari 11, 2006, 10:49:39 am »
ik ben marianne, ben 47 en ben de 15e dec geopereerd aan mijn maag wegens kwaadaardige cellen op mijn maagwand. ik plaats mijn bericht hier voor de tweede maal, ik krijg evenwel geen reactie?
mss ben ik op de verkeerde site bezig? ik zit met een hoop vragen ivm met mijn maagverkleining, twee derde van mijn maag is weggenomen. ik zoek dames en of heren die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben en mij eventueel tips kunnen geven ivm de voeding want ik ben nogal verward!
bij het verlaten van het ziekenhuis heb ik dieetvoorschriften meegekregen waar ik me echt geen raad mee weet. wat mag ik nu wel nog eten, wat niet, wat is de reactie van mijn maag bij de verkeerde voedingsmanier?
alle tips en raadgevingen zijn welkom, hoe miniem ook

bedankt

marianne

sociale dienst Kom op tegen Kanker

• Moderator
    • Bekijk profiel
Re:leven na maagkanker
« Reactie #1 Gepost op: januari 19, 2006, 08:39:03 am »
Beste,

Gezien je geen reactie krijgt van mensen die ervaring hebben met jouw problemen, raad ik je aan contact te nemen met onze de Kankerlijn, 0800/35.445, elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur. Of stel uw vraag op www.kankerlijn.be of per e-mail op kankerlijn@tegenkanker.be. Een gesprek met één van onze medewerkers kan u mogelijk helpen.

sociale dienst VLK
« Laatst bewerkt op: maart 03, 2014, 13:22:38 pm door admin »

chrispy

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 20, 2006, 14:04:58 pm »
Ha Marianne,

IK ben Chris, 50, met vergelijkbare problemen en medische geschiedenis als jij.

Je schrijft
"ik plaats mijn bericht hier voor de tweede maal, ik krijg evenwel geen reactie?
mss ben ik op de verkeerde site bezig?"
en
"ik zoek dames en of heren die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben."

Ook ik vind het aanbod aan lotgenoten met ons probleem uiterst karig!!
Ook de (Nederlandse) site van "Doorgang" stelt nauwelijks iets voor!

Erg teleurstellend voorlopig! Ik had toch goede hoop hier een aantal lotgenoten te ontmoeten om mee te korresponderen.

Heb jij inmiddels al wél meer kontakten gelegd?

Mail je mij alsjeblieft wanneer je dit leest?

Groeten en moed!
Chris. Nijmegen, Nederland

Yvonne

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: november 13, 2006, 20:15:03 pm »
Hallo Mevrouw,

Ik ben Yvonne en bij mij is op 16 oktober ook maagkanker vastgesteld; ik sta nog helemaal in een beginfase en wacht nu nog op een operatie. Ik ben héél bang wat mij te wachten staat. maar zo toch ook graag met lotgenoten in kontakt komen.  Ik ben 42 jaar en woon in Limburg dicht bij Hasselt.

Als je dit leest had ik graag een berichtje terug.

Groetjes Yvonne