Auteur Topic: hersentumor?  (gelezen 4803 keer)

SarahOK

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
hersentumor?
« Gepost op: oktober 08, 2010, 20:17:48 pm »
Hey iedereen,

Hopelijk kan er iemand mij een beetje geruststellen. Ik maak me al een paar dagen zorgen.
Ik heb een week geleden een zware maar zeer korte "migraine" aanval gekregen, sindsdien heb ik elke dag hoofdpijn.
Mijn evenwicht is niet altijd wat het moet zijn, ik voel me vaak licht in mijn hoofd, dubbelzien gebeurt ook wel eens, ik kan niet op woorden komen of ik verzet letters van plaats binnen een woord. Zelfs dit typen is niet gemakkelijk. Ik merk dat mijn concentratie niet goed is en dat ik dingen vaak niet goed versta of verkeerd versta. Ik werk binnen het operatiekwartier en hier is dit natuurlijk niet goed. Sommige collega's hebben geen weet van al deze klachten en beginnen zich een beetje te ergeren....

Ik ben hiermee naar de huisarts gegaan en heb een afspraak voor een NMR, maar ondertussen vertrek ik dus wel voor een week op vakantie en ik weet echt niet of ik gerust ga zijn...

Vriendelijke groeten
Sarah

SarahOK

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:hersentumor?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 09, 2010, 10:27:36 am »
mijn dokter is op de hoogte van het feit dat ik op vakantie vertrek en hij zei dat ik maar even moest zien wat de vakantie deed. Hij zei dat het goed kon zijn dat de symptomen na de vakantie weg zijn, hij vermoed dat het door de stress komt en door eventuele vermoeidheid.
Ikzelf denk daar anders over, gezien dat ik mijn lichaam wel voel en echt voel dat er iets niet juist zit.